Palstan miljonäärit - mitä ongelmia teillä on elämässänne?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markka miljonääri, ei euro vielä kirjoitti:
Tällä hetkellä puuttuu kumppani.
Asumani maassa olen nyt miljoonäri paikallisessa rahassa.
40 vuotta elämästä meni että tulisin miljonääriksi.
Perhettä ei ole enkä oikeasti ole kaivannut sitä mutta mukava kumppani on kyllä saatava. Yksinäysyys vie terveyttä.Suunnitelen muuttoa portugaliin kun siellä ei ole omaisuusveroa. Välillä haaveilen Suomeen mutta kun ei yhteyttä sukulaisiin ja olen pari vuosikymmentä ollut poissa niin en tiedä mitä sieltä etsisin.
Neuvoni nuorille olisi että älkää jahdatko rahaa ajan kanssa. Raha tuo turvallisuutta mutta ei paljon enempää.
Miljonäärinä varmasti tiedät, että Suomessa ei ole omaisuusveroa.
Tiesithän että TEAM SANNULI on suunnitellut sitä tänne?
-eri
Ja se on ihan oikein.
Mä niin odotan että köyhät nousee kapinaan... pääsee ampumaan teitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto, eikä ole avioehtoa. Vaimoni ei tiedä miljoonistani. Yritän saada hänet allekirjoittamaan avioehdon, mutta ei ole helppoa.
Ositus tehdään vain tileistä jotka ovat tiedossa
Eli jos avaan uuden tilin ja siirrän sinne rahani enkä kerro siitä vaimolle tai muillekaan, olen turvassa?
No, miljonääri ja miljonääri, peritty sijoitusomaisuus kai yli rajan.
Ihan tavallinen elämä, lähinnä ihmissuhteet haasteena; kontrolloiva suku ja huono mäihä miesmaailmassa. Olen törmännyt liian usein kusipäihin. Kavereista jotkut olettavat, että maksan aina mm. bensat ja pidän kotikutsuja tarjoamalla hienot ruoat. Mielelläni kokkaankin, jos ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto, eikä ole avioehtoa. Vaimoni ei tiedä miljoonistani. Yritän saada hänet allekirjoittamaan avioehdon, mutta ei ole helppoa.
Ositus tehdään vain tileistä jotka ovat tiedossa
Tahallinen harhauttaminen erotilanteessa on petos, josta tulee vankilaa.
Terveysasiat huolettavat välillä. Elän ihan tavallista elämää, enkä poikkea omasta viiteryhmästäni mitenkään.
Ei ongelmia, paitsi mitä koronarajoitukset tuovat. Ja jos ei olisi hyvää puolisoa niin aika yksin olisin.
Vierailija kirjoitti:
Paskat hampaat.
Ne on kyllä helppo rahalla korjata, jos haluat. Tosin omasta mielestäni täydelliset legot ovat epäluonnolliset.
Etääntyminen ja eskapismi. Haluaisin olla enemmän ikääntyvien vanhempieni kanssa. Luen vain ja lojun netissä. Pakenen nettiin enkä ole läsnä. Olen melko rikas mutta ajattelen että todellisia rikkauksia on vaikka terveydenhuolto ja netti kun näihin ei rikkainkaan ennen päässyt. Ja isän muovikortit ja äidin laittamat kukat asunnolla, olen romanttinen lyuseri ja 22 niin en kauhean ahdistunut mutta tämä oma eristäytyminen ahdistaa.
N 22 perijätär kymmenille miljoonille, yrityskin vaan rahasto joten ei sillain voi heti vaan mennä työelämään isin firmaan
Suurin ongelma on rahojen käyttö. Omistan kourallisen pitkoja mutta verottajalle kuuluisi 30% joka ikinen v# tun kerta kun vaihdan niitä euroiksi. Kuka väitti että suomessa ei muka ole omaisuusveroja?
Siis jokaisesta kryptosta pitää maksaa 30% veroa heti kun vaihtaa rahaksi. Aina.
Harkitsen vakavasti mennä pariksi vuodeksi jonnekin missä kryptot on verovapaita. Ainakin kolme maata EUssa ei verota niitä:
Saksa
Portugali
Malta.
Kiitos Suomen veroille että rahakkaat ja rikkaat lähtee vetämään
Vierailija kirjoitti:
No, miljonääri ja miljonääri, peritty sijoitusomaisuus kai yli rajan.
Ihan tavallinen elämä, lähinnä ihmissuhteet haasteena; kontrolloiva suku ja huono mäihä miesmaailmassa. Olen törmännyt liian usein kusipäihin. Kavereista jotkut olettavat, että maksan aina mm. bensat ja pidän kotikutsuja tarjoamalla hienot ruoat. Mielelläni kokkaankin, jos ei ole pakko.
Sama. Eipä elämä eroa mistään tavallisesta. Sukulaiset katkeria ja puhuvat kakkaa, osa olettaa että heitä pitäisi rahoittaa. Olen aika tavallinen, ostelen mm. hyviä suksia hiihtoon ja opiskelukursseja. Koiralle parhaat ruoat ja vermeet. Miehelle joskus autoon jotain kivaa.
- Väärä hallituskokoonpano
- Työttömien paapominen
- Korona
- Kulttuuritapahtumat peruuntuneet
- Ulkomaille ei pääse
Lokkeja saa hätistellä kimpusta harva se päivä.
Myö eiralaiset kuuntelemme syömmemme ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, 35, perijä, rahaa on enemmänkin kuin tarpeeksi, mutta ystäviä harmikseni ei. Avo vaimo löytyy. Kiitos hänestä.
Rahalla pääsee kirjoituskurssille.
Miten mä arvasin, että joku urpo alapeukuttaa tätäkin 😂 oi autuasta tietämättömyyttä.