Mikä on sun tän illan ohjelma?
Taidan käydä vielä pikaisesti kaupassa.
Kommentit (23)
Pitäisi käydä suihkussa ja kaupassa ostamassa maitoa aamuksi. Onneksi lähikauppa näyttää olevan 23 asti auki, niin ei ole mitään kiirettä.
Pelataan vanhempien kanssa korttia ja juon ehkä lasin viiniä. Ollaan mökillä viettämässä talvilomaa.
Lasten iltatoimet (toinen on jo tehnyt), suihkuun, vähän Netflixiä ja nukkumaan. Ai niin, ja pyykit pitää vielä levittää. Mulle kävi sillai hassusti, että tein sellaista ruokaa, jonka kanssa sopi viini, ja otin sitten vähän viiniä juomaksi. Normaalisti en juo alkoholia arki-iltana, mulla on tähän useampi kelpo syy. Tulinkin sitten huppeliin, oho. Nyt kyllä meni jo vähän ohi.
Oon koko loppupäivän katsonut netflixistä Hemlock Grovea. Näitä ennen yhden jakson Snowpierceriä.
Ei mulla oo mitään ohjelmaa. Joko tässä palstailen vielä tunnin, pari, tai sitten lähden sänkyyn katselemaan Areenaa .
Syön iltapalan.
Mitä a-studiossa on? Monesti sitä katselen ja selailen vauvaa samalla.
Suihkussa käynti
Hampaitten pesu, mutta noita ennen palstailen ja netflixiä katson.
Katson just iltauutisia, sitten jotain iltapalaa, suihkuun ja nukkumaan.
Retkeilyilta Teamsissa päättyi vähän ennen kahdeksaa, sen jälkeen lähdin koiran kanssa iltalenkille ja sieltä äsken palattuani laitoin päivällisen uuniin. Kohta syödään. Sitä odotellessa lueskelen tuoreimmat ketjut.
Katsoa leffa ja sitten pierrä itseni uneen ennen huomisen koitoksia.
Pohdin, jaksaisinko katsoa vielä jakson Snowpierceriä. Lapset on sängyssä, mies pelaa koneella kaverinsa kanssa. Yksi ompeluprojekti olisi odottamassa, mutta en jaksa ottaa konetta esille.
Söin vasta. Nettailen ehkä tunnin ja sivusilmällä katson telkkaria. Laitan astianpesukoneen päälle. Teen tunnin meditaation. Mahdollisesti nukahdan siihen.
Oon ihan valmis jo nukkumaan. Silmät ei pysy auki enää joten sammutan tv:n ja zzzz