Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, miten voittaa taistelu ruokaa vastaan? Anorektikolla on vaikea saada ruoka alas, mulla päivävastainen ongelma.

Vierailija
09.03.2021 |

Olen ahmija. Aina päätän, enää en ahmi, mutta eihän se päätös pysy. Painokin jo yli 95kg ja olen vain 159cm pitkä.

En ymmärrä, miten esim anorektikko voi olla syömättä. Mulle se on vihollinen ja rakastaja yhtä aikaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut yksin, on ratkaisu helppo - et vaan osta mitään muuta kuin välttämättömän. Perheellisellä on hankalampaa. 

Syömähimosta "parantuminen" on täysin verrattavissa alkoholistin raitistumiseen, erona se, että alkoholia ei tarvi ollenkaan mutta syödä on pakko edes vähän. 

Vierailija
2/4 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut yksin, on ratkaisu helppo - et vaan osta mitään muuta kuin välttämättömän. Perheellisellä on hankalampaa. 

Syömähimosta "parantuminen" on täysin verrattavissa alkoholistin raitistumiseen, erona se, että alkoholia ei tarvi ollenkaan mutta syödä on pakko edes vähän. 

Olen joskus luopunut tupakasta, oli suht helppoa. Tuo ruoka on paljon pahempi ongelma. Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi helppo! :D mulla ei edes ole ahmimishäiriötä mutta lievän ylipainon (+5kg) kanssa kamppailen ja ei todellakaan ole helppoa olla ostamatta rakastamaansa ruokaa. Olen jopa lähtenyt illalla kauppaan varta vasten kun suklaanhimo iskee. Luulen, että tämä neuvo ei auta aloittajaa yhtään. Mua hillitsee motivaatio terveellisemmästä minästä, sekä paremman näköisestä minästä. En tiedä auttaako tämä aloittajaa myöskään ollenkaan.

Vierailija
4/4 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi helppo! :D mulla ei edes ole ahmimishäiriötä mutta lievän ylipainon (+5kg) kanssa kamppailen ja ei todellakaan ole helppoa olla ostamatta rakastamaansa ruokaa. Olen jopa lähtenyt illalla kauppaan varta vasten kun suklaanhimo iskee. Luulen, että tämä neuvo ei auta aloittajaa yhtään. Mua hillitsee motivaatio terveellisemmästä minästä, sekä paremman näköisestä minästä. En tiedä auttaako tämä aloittajaa myöskään ollenkaan.

Niin, eri ihmisille toimii eri asiat. Jos se ei toimi sinulla, niin se ei ole syy miksei toimisi esim. aloittajalla. Minulla on toiminut, ja kun vinkkejä kysyttiin niin annoin vinkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän