Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei kuuntele yhtään mitä juttelen hänelle

Vierailija
09.03.2021 |

Aiemmin kerroin, että tarvitsemme sitten kaupasta vielä paprikajauhetta ja valkosipulia ja hän sanoi 'okei'. Nyt oli lähdössä kauppaan ja pyysin listaamaan mitä pitäisi tuoda niin listasi kaikki muut asiat paitsi nuo kaksi. En jaksa kohta enää. On etätöissä ja ei pysty sekuntiakaan kuuntelemaan mitä minulla on asiaa. Sama töiden loputtua. Kun haluan kertoa päivästäni - että siivosin muuten tänänä sunkin yöpöydän - niin ei taas jaksa kuunnella. Jos kysyn, että mitä sanoin äsken niin ei muista. Miten jaksatte tällaista vuositolkulla? Minä en kohta enää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/9 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä tehdään töitä eikä kuunnella vaimon nalkutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kirjoita lapulle asioita, joita tarvitset kaupasta?

En minäkään muista kaikkea, jota puolisoni minulle kertoo, saatikka sitten ystäväni. On aiheuttanut joskus hieman noloja tilanteita. Mutta jos joku vetää tästä herneen nenään, niin onpas sitten pikkusieluinen.

Asiat pitää pistää tärkeysjärjestykseen. Kumman luulet miehen muistavan paremmin: "Kulta, siivosin yöpöytäsi." vaiko "Kulta, olen raskaana."

Jos unohtaa jälkimmäisen asian, vasta sitten on syytä huoleen.

Vierailija
4/9 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/9 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut liikaa.

Ex-vaimollani oli niin paljon asiaa, ettei sitä olisi jaksanut kuunnella Koistisen Labradorinnoutajakaan. Annoin mennä n. 75% toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
6/9 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on trolli, niin tosiasia on että jos kaksi ihmistä on koronan takia tai muuten vaan koko ajan samassa paikassa, niin ei voi puhua vähän väliä. Ei kukaan pysty olemaan koko ajan valppaana. Rakastan miestäni ja hänen juttunsa kiinnostavat minua, eikä hän edes ole mikään hölösuu, mutta silti jos jomman kumman pitää tehdä töitä kotona sovimme yleensä, että esim. 3 tuntiin ei jutella.

Vierailija
7/9 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tahdo enää jaksaa kuunnella miehen lätinöitä. Oikeat asiat kyllä, ja pidän keskustelemisesta, muttasemmoinen arkipäiväinen lätinä ei vaan enää jaksa kiinnostaa. Hänellä on myös tapana puhua silloin kun teen jotain muuta kuin olen valmiina kuuntelemaan. Esim. aamulla hän mölisee omalta tabletiltaan uutisia, ja kommentoi niitä, samalla kun minä olen ihan eri sivuilla omalla tabletillani. Saattaa myös olla että luen jotain, ja hän vähän väliä höpisee siihen väliin jotain turhanpäiväistä. Tai kun olen ompelemassa, ja trvitsen siihen kaiken keskittymiseni, tulee hän kyselemään mitä kaupasta pitää tuoda, vaikka voi aivan varmasti itsekin kaapin avata ja sinne katsoa. Häiriinnyn todella helposti keskeytyksistä, ja olenkin aina miehelle sanonut että teen/luen nyt tämän ensin loppuun, että puhutaanko sitten. Nyttemmin, kun tuo ei ole tuottanut toivottua lopputulosta, olen alkanut tekemään niin että en vain kuuntele enää, enkä kysy myöhemmin mitä olitkaan sanomassa. Lopputulos on se ettei mies edes huomaa etten kuuntele, ja minä saan tehdä omat hommani kuuntelematta häntä. Joskus tulee jotain skismaa siitä että "hänhän sanoi silloin tästä jo", mutta minä sanon että mikäli kuulemistani ei ole erikseen varmistettu, ei voi olettaa että olen häntä kuunnellut.

Vierailija
8/9 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimies siis. 90% miehistä kuuntelee vain 5% asioista mitä nainen sanoo.

Vierailija
9/9 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tahdo enää jaksaa kuunnella miehen lätinöitä. Oikeat asiat kyllä, ja pidän keskustelemisesta, muttasemmoinen arkipäiväinen lätinä ei vaan enää jaksa kiinnostaa. Hänellä on myös tapana puhua silloin kun teen jotain muuta kuin olen valmiina kuuntelemaan. Esim. aamulla hän mölisee omalta tabletiltaan uutisia, ja kommentoi niitä, samalla kun minä olen ihan eri sivuilla omalla tabletillani. Saattaa myös olla että luen jotain, ja hän vähän väliä höpisee siihen väliin jotain turhanpäiväistä. Tai kun olen ompelemassa, ja trvitsen siihen kaiken keskittymiseni, tulee hän kyselemään mitä kaupasta pitää tuoda, vaikka voi aivan varmasti itsekin kaapin avata ja sinne katsoa. Häiriinnyn todella helposti keskeytyksistä, ja olenkin aina miehelle sanonut että teen/luen nyt tämän ensin loppuun, että puhutaanko sitten. Nyttemmin, kun tuo ei ole tuottanut toivottua lopputulosta, olen alkanut tekemään niin että en vain kuuntele enää, enkä kysy myöhemmin mitä olitkaan sanomassa. Lopputulos on se ettei mies edes huomaa etten kuuntele, ja minä saan tehdä omat hommani kuuntelematta häntä. Joskus tulee jotain skismaa siitä että "hänhän sanoi silloin tästä jo", mutta minä sanon että mikäli kuulemistani ei ole erikseen varmistettu, ei voi olettaa että olen häntä kuunnellut.

Olet varmaan aika huono metatöissä, kun ei onnistu 2 asiaa yhtäaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä