Teetkö koulutustasi vastaavaa työtä?
Kommentit (11)
Teen. Tosin olen generalistihumanisti, eli työmahdollisuudet ovat laajat. Olen tyytyväinen.
No justiinsa tein maisterin tradenomin päälle, tehtävä enemmän sen alemman tutkinnon mukainen.
Mutta ihan tarkotuksella, terveys ei ihan kohdillaan, joten teen osa-aikaisesti junnu-asiantuntijana töitä. En halua asiantuntijaksi ennen kuin olo parempi, ei siitä tulisi mitään.
Teen, ja olen tyytyväinen. Palkkiot voisi olla parempia, mutta olen ehdottomasti omalla alallani (olen kääntäjä).
Oikeastaan kyllä, mutta suurimmalla osalla kollegoista on joku muu koulutus. Minun mielestäni oma koulutukseni on sopivampi, ja kaikki meistä joutuvat oppimaan uutta kaiken aikaa.
En. Olen koulutukseltani koneinsinööri mutta teen koneistajan töitä. Rahallisesti en häviä
En, enkä ole tyytyväinen mutten myös ehkä haluaisi tehdä koukutusta vastaavaa työtäkään. Pitäisi varmaan lähteä opiskelemaan jotain.
Riittävästi, vaikka voisi tätä tehdä ihan toisenlaisellakin koulutuksella.
Pääsen tästä eteenpäin kyllä.
Kyllä teen. Merkonomi ja taloushallinnon hommia . Olen tehnyt näitä koko työikäni ja nyt odottelen vain eläkkeelle pääsyä. Työ ei ole koskaan ollut minulle iso juttu elämässä. Muut jutut enemmän
On kaksi koulutusta ja lopulta päädyin siihen ensimmäisen koulutuksen vastaavaan työhön. En kuitekaan kadu sitä toista koulutusta, koska nautin niistä opiskeluvuosista.
Mun työhön ei ole varsinaisesti mitään suoraa koulutusta, mutta periaatteessa kyllä. Aika specifillä alueella toimin IT-alalla, koulutuksenani on tietojenkäsittelyn tradenomi.