Mies ruinaa suihinottoa ja vetoaa siihen, että itsekin saan häneltä suuseksiä
En itse syty siitä että seksi on jotain vastapalveluksia joita tehdään nauttimatta itse.
Kommentit (28)
Annat miehelle annelia ja sitten vaadit, että hänelle sama.
No onhan tuo epäreilua, että vain sinä saat eikä hän.
Itse olen kyllä tasapuolisuuden kannalla, eli jos mies nuolee niin imen toki.
Avioseksi on joskus vastapalveluksia, vaikkei se niin sytyttäiskään. Voit olla tietysti antamatta suuhoitoja, mutta sehän tiedetään, mihin se johtaa.
Ei se nyt niin paha rasti ole, jos kerran miehesi siitä nauttii. Parisuhde on molemminpuolinen, ei niin, että vain vaimo saa ja mies ei.
Suostuisin ja tekisin homman niin huonosti, ettei mies enää ikinä pyytäisi sitä.
Aika pahaksi on päässyt jos miehesi joutuu ruinaamaan asiaa mikä häntä kiihottaa seksissä. Mitä jos sinä jäisit ilman? Tuntuisiko epäreilulta?
Seksi on kahden kauppa. Jos ajattelee vain että mistä Minä saan nautintoa, mistä Minä sytyn, jää seksi aika yksioikoiseksi. Ei mies ole myöskään täysin vastuussa siitä sytytkö vai etkö, ethän sinäkään halua tehdä nyt asioita mikä saisi hänet syttymään.
Tää on niin tavallista parisuhteessa. Nainen saa vaikka ja mitä. Mies saa....tehdä mutta itse ei saa.
Näin se meilläkin on. Vaimo haluaa joka kerta että nuolen hänelle o:n. Saanko vastaavasti joskus samaa ”hoitoa”? En saa muuta kuin lupauksia että joskus...sitä päivää odottaessa. Tämä on naisten käsitys tasa-arvoisesta toiminnasta.
M50+
Yli 10v enkä toiveista huolimatta ole saanut. Näistä nuoleskelen kyllä tosi mielelläni.
Itse olin miehenä usean vuoden aloittajan kaltaisessa parisuhteessa, jossa nainen sai kaikki seksihalunsa tyydytettyä mutta kun minä pyysin jotain oli vastaus "ei mun tarvi tehdä kun en halua".
Sitten kohtasin naisen ja hairahdin sänkyyn. Ja se oli jotain täysin uskomatonta kun tulin itsekin huomioiduksi. Alkoi suhde joka johti avioliittoni päättymiseen. Tuosta nyt 20vuotta aikaa ja siitä asti ollut onnellisena naimisissa tuon "hairahduksen" kanssa.
Seksi on vastavuoroista, eikä itsekästä.
Kyllähän näin naistenpäivänä on syytä toteuttaa pelkästään naisen toiveet...mies voi odottaa parempaa hetkeä.
Ihme äijä, ruinaa suihinottoa. Eihä sinulla ole rinnallasi mies vaan nynny ruikuttaja. Ei ihme että harmittaa.
Etsi itsellesi kunnon karju, joka ottaa sinut niin kuin haluaa ja vie sinut myös nautintojen taivaaseen.
Ei kukaan ruikuttajaa halua, vaan itsevarman ja määrätietoisen miehen.
Meillä toisinpäin, ite otan usein mieheltä suihin mut hän on tän parin vuoden aikana nuollut mua alle 5 kertaa... kyl se vähän nyppii.
Teen itse enemmän kuin mielelläni mitä vain josta tyttöystävä tykkää, joten itsekkäällä asenteella varustettu nainen menisi vaihtoon ja äkkiä. Kun seksi ei ole kortilla jostakin syystä, tyttöystävä ottaa kyllä sekä oma-aloitteisesti suihin että kehtaan myös pyytää sitä jos paineet on kovat, ja mielellään apuja tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Ihme äijä, ruinaa suihinottoa. Eihä sinulla ole rinnallasi mies vaan nynny ruikuttaja. Ei ihme että harmittaa.
Etsi itsellesi kunnon karju, joka ottaa sinut niin kuin haluaa ja vie sinut myös nautintojen taivaaseen.
Ei kukaan ruikuttajaa halua, vaan itsevarman ja määrätietoisen miehen.
Tämä lienee trolli, mutta tuossa lausunnossa ei toki ole järjen häivääkään. Itsevarma ja määrätietoinen mies nimenomaan osaa pyytää sitä, mitä haluaa. Eikä alistu siihen, että omat halut ja toiveet pitää tukahduttaa, kuten niin moni onnettomassa parisuhteessa elävä. Ja aloituksesta on jo käynyt ilmi, että mies tarjoaa myös vastavuoroista nautintoa.
Joten seuraavalla kerralla parempi yritys.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toisinpäin, ite otan usein mieheltä suihin mut hän on tän parin vuoden aikana nuollut mua alle 5 kertaa... kyl se vähän nyppii.
Ei miehen tarvitse suostua mihinkään sellaiseen mitä ei itse tahdo!
Tämä aloitus kuuluisi tuohon ketjuun "Miten feminismi näyttäytyy seksielämässänne"
Minä otan suihin mutta mies ei nuole koska se sattuu. En tee sitä vain hänen mielikseen, vaan se kiihottaa minuakin kovasti. Siitä luopuminen olisi itsellenikin menetys. Ei näitä asioita voi ajatella vain tasajaon kannalta.
Eikö tärkeintä ole se, että seksi on vapaaehtoista ja kumpikin nauttii? Haluaisin saada suuseksiä, mutta saan kuitenkin miehen hyväilyistä ja myös yhdynnässä orgasmini. Eikä minuakaan onneksi painosteta mihinkään.
No miksi ei anna hänelle suuhoitoa? Meillä tilanne toisin päin, eli itse otan mieheltä suohin ihan ilman pyytämistä useasti, ja vastaavasti joudun aina ruinaamaan saadakseni suuhoitoa itse. Mies vielä väittää tykkäävänsä myös antajan roolista, mutta ei silti koskaan tee sitä oma-aloitteisesti. Nautin kyllä miehelle suuseksin antamisesta ihan ilman vastapalveluksia, mutta kyllä se ajan myötä alkaa painaa, jos itse on aina antajan roolissa eikä toista kiinnosta tuottaa mulle nautintoa.
Kiinnostaisi ajatusketju tällaisen toiminnan taustalla, kun itselle ei ole avautunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan suihin mutta mies ei nuole koska se sattuu. En tee sitä vain hänen mielikseen, vaan se kiihottaa minuakin kovasti. Siitä luopuminen olisi itsellenikin menetys. Ei näitä asioita voi ajatella vain tasajaon kannalta.
Eikö tärkeintä ole se, että seksi on vapaaehtoista ja kumpikin nauttii? Haluaisin saada suuseksiä, mutta saan kuitenkin miehen hyväilyistä ja myös yhdynnässä orgasmini. Eikä minuakaan onneksi painosteta mihinkään.
Ei nuole koska se sattuu?? (Ymmärrän kyllä sikäli että minä en saa suihinottoa siksi että se sattuu vaimon leukoihin, mutta nuoleminen?)
No miehes sitten hakee muualta jos ei kotoa saa, sitten voit tulla valittamaan.