Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
41/4403 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan oloisia jusseja tälläkertaa. Ei ollut mukana yhtään vanhaa ukkoa, joka etsii nuorta missiä. Kaikki osasivat hyvin kertoa itsestään ja hakukriteerit kumppanille realistisia.

Vierailija
42/4403 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä vähän on punainen lippu miksi kalle on vielä sinkkumarkkinoilla...

Ei tarvitse olla mitään vikaa. Hän voi olla vaikka ujo. Yksi ilme sillä oli sellainen tosi ujon oloinen, super symppis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissa on tulevaisuus. Ahdasmieliset ja omaan napaan tuijottelijat voivat olla katsomatta sarjaa jos noin kovasti ahdistaa.

Vierailija
44/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko itse olet tieteellisiä opintoja suorittanut vai muuten vaan huuhaa juttuja totena esität!! Hoh hoijaa...

Vierailija
45/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin liian nuoria sitoutumaan. Jokainen on yksilö.. mä olin 16 kun rupesin seurustelemaan aviomieheni kanssa ja näin 10 vuotta myöhemmin vieläkin yhdessä.

Vierailija
46/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisitoutuja kirjoitti:

Siis miten niin liian nuoria sitoutumaan. Jokainen on yksilö.. mä olin 16 kun rupesin seurustelemaan aviomieheni kanssa ja näin 10 vuotta myöhemmin vieläkin yhdessä.

Ja minä olin 17 ja nyt 45 ja edelleen yhden ja saman kanssa eletään :)

Vierailija
47/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisitoutuja kirjoitti:

Ja minä olin 17 ja nyt 45 ja edelleen yhden ja saman kanssa eletään :)

Just näin. Minusta Patrik ja Stiina vaikutti tyypeiltä jotka todellakin haluaa sitoutua nuorena, eikä deittailla 30-vuotiaaksi asti. Mukava jos joku seurattavista maajusseista olisi nuori. Clarisse oli ihana, mutta luulisi löytävän oman tyylisen miehen ohjelman ulkopuolelta helpommin. Toisaalta toivon, että hän saa hyviä hakijoita ja nähdään ohjelmassa. Minusta se perunanviljelijä oli myöskin symppiksen oloinen eikä todellakaan toivonut kuuta taivaalta vaan ihan tavallista naista. Innolla odotan syksyä, jospa saisivat paljon kirjeitä. 

48/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän Jaanan ravintola pärjää nyt?

Ollut marraskuusta asti suljettuna.

49/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tää sarja alkaa virallisesti, eikös tämä ole vain esittelyjakso? Meneekö peräti syksyyn? En tykkää kun mukana on 20-vuotiaita, ei ne vielä sitoudu kuitenkaan tähän ekaan kumppaniin.

Mutta kiva kun on naisia taas mukana.

En tiedä, siksi kysyn: onko sitten vanhemmat ohjelmaan osallistuneet löytäneet kumppanin jonka kanssa olisivat olleet pitkään/vieläkin yhdessä?

Ihan sama, mutta parikymppiset ovat teinejä, joiden pitää saada viettää nuoruuttaan, hengata kavereiden kanssa ja mennä vapaasti.

Tyttäreni on 20 vuotias ja voisi edes ajatella häntä vielä vakituiseen suhteeseen. Sitä ehtii kyllä vakiintua, mutta nuoruus jää tylsäksi, jos yhden ja saman kanssa vain kotona istuu.

Onko tyttäresi samaa mieltä? Vai onko peräkammarin plikkoja?

50/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä jo mainittiin, Kalle saanee kirjeryöpyn. Toivottavasti pääsee ohjelmaan, joskushan on käynyt niin, että jollekin kirjehaille sanottiin, ettei tarvitse ohjelman apua, joten ei päässyt varsinaiseen ohjelmaan asti. Vai olisiko sitten löytänyt ennen kuvauksia jo jonkun, tiedä näistä. Muista vain, että jollain kaudella oli tällainen erikoinen käänne.

Omituista nillittämistä täällä muutaman osallistujan iästä. Mielestäni on vain hyvä asia, että jusseja on laajalla ikäskaalalla. Veikkaan, että ohjelmaan asti pääsevät Kalle, Jaana, Patrik ja Juuso. Stiina vaikutti kärkkäältä tapaukselta, jolle miehet tuskin uskaltavat kirjoittaa. Lapsikommenttikin oli jotenkin tökerö, vaikka hyvähän se on asiat suoraan sanoa. Ulkonäöllisesti varmasti kelpaisi monellekin, mutta luonne taitaa olla hieman haastava.

Vierailija
51/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi matti on vastenmielinen. 50-vuotias ja nyt vasta etsii naista lastensä äidiksi? Miksi ihmeessä joku 30v. olisi kiinnostunut tuollaisesta? Käytännössä 30v. pitäisi jolla jotta ehtii tehdä lapsia 3kpl niinkuin herran toiveissa on.

Vierailija
52/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi Kalle, huh! Tulee ihan syyllinen olo katsoa tätä, kun oma mies on viereisessä huoneessa ja mulla pyörii täällä sukat jalassa.

Vierailija
53/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Kalle se, joka esiteltiin viimeisenä?

Vierailija
54/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä yhen ukon toive lapsista on jo mennyttä. Tuskin tuosta kukaan 20v häntä nuorempi on kiinnostunut ja viiskymppiset naiset harvemmin enää lapsia on tekemässä.

Vierailija
55/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toi Kalle, huh! Tulee ihan syyllinen olo katsoa tätä, kun oma mies on viereisessä huoneessa ja mulla pyörii täällä sukat jalassa.

Tavallisen näköinen ja oloinen mies, varmasti ihan hyvä, mutta ei sen kummemmin säväytä.

Vierailija
56/4403 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen näköinen ja oloinen mies, varmasti ihan hyvä, mutta ei sen kummemmin säväytä.

Lähinnä suhteutin tuon kommenttini siihen, millaista tasoa nämä maajussit yleensä ovat olleet. Toki tiedän paljon komeampiakin miehiä, mutta tässä sarjassa en ole kyllä Kallen tasoista ennen nähnyt.

Vierailija
57/4403 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä vähän on punainen lippu miksi kalle on vielä sinkkumarkkinoilla...

Ei tarvitse olla mitään vikaa. Hän voi olla vaikka ujo. Yksi ilme sillä oli sellainen tosi ujon oloinen, super symppis!

Nuorempana oli vähän nörtin vikaa.

Vierailija
58/4403 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Kuten täällä jo mainittiin, Kalle saanee kirjeryöpyn. Toivottavasti pääsee ohjelmaan, joskushan on käynyt niin, että jollekin kirjehaille sanottiin, ettei tarvitse ohjelman apua, joten ei päässyt varsinaiseen ohjelmaan asti. Vai olisiko sitten löytänyt ennen kuvauksia jo jonkun, tiedä näistä. Muista vain, että jollain kaudella oli tällainen erikoinen käänne.

Omituista nillittämistä täällä muutaman osallistujan iästä. Mielestäni on vain hyvä asia, että jusseja on laajalla ikäskaalalla. Veikkaan, että ohjelmaan asti pääsevät Kalle, Jaana, Patrik ja Juuso. Stiina vaikutti kärkkäältä tapaukselta, jolle miehet tuskin uskaltavat kirjoittaa. Lapsikommenttikin oli jotenkin tökerö, vaikka hyvähän se on asiat suoraan sanoa. Ulkonäöllisesti varmasti kelpaisi monellekin, mutta luonne taitaa olla hieman haastava.

AV-palsta voisi lähettää ihan oman kirjeen Kallelle.

Vierailija
59/4403 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kirjoittaa Kallelle, mutta en halua teeveeseen deittailemaan :D mutta ihana mies, symppis

Vierailija
60/4403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, löytyykö täältä kirjoittaneita ihmisiä? Ois kiva kuulla mikäli tulee valintoja, itse odottelen myös jännityksessä koska mahtaa kuulua. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan