Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Vierailija kirjoitti:
Kalle jää tossun alle, Niina on erittäin määrätietoisen oloinen nainen.
Miten tuntuu, että Kalle on enemmän rakastunut kuin Niina.
Toivottavasti tosiaan kiltti ja hyvinkasvatettu poika ei jää tossun alle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Kallekin sanoi, että toisen lapsi arveluttaa, mutta ei hän sitä noin tökerösti ja julmasti ilmaissut kuin tuo Stiina. Stiina vaikuttaa tosi-itsekkäältä ihmiseltä.
21-vuotiaan ei tarvitse alkaa äitipuoleksi kellekään ja jos ei edes tiedä haluaako itse koskaan lapsia. Ehkäpä hänellä on eläimistä tarpeeksi vastuuta itselleen. En itsekään ikimaailmassa alkaisi äitipuoleksi vaikka olen jo Stiinaa vanhempi. Kaikki eivät halua ottaa sellaista vastuuta varsinkaan toisen lapsesta ja kaikki eivät yksinkertaisesti ole edes lapsirakkaita, ei se ole itsekkyyttä. Paljon itsekkäämpää on tehdä niitä lapsia vaan muodon vuoksi ja sitten valittaa koko ajan väsymystä. Arttu se tässä väärin teki huijaamalla toista.
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne minulla. Osoittaa minusta pyrkyryyttä tulla julkisuuteen sydänsairaudesta kertomaan ja nyt tvssä miestä etsimään.
Se Stiinan insinööripoika taatusti löytää kivan tytön. En usko että hänen ja Stiinan maalaisunelma olisi kestänyt. Stiina tarvii semmosen pieruverkkarimiehen sinne tilalle sontaa lapioimaan.
Oli Kallen kotona "Nellin huoneessa" tosi nätti piironki ja näytti olevan puinen kehtokin jo valmiina. Perinteitä kunnioittavaa.
Vierailija kirjoitti:
” Ei käy kateeksi” sano Vappu Stiinalle! Voi jeesus, että suomessa juontajana saa laukoo mitä vaan. Jos olis ees käsikirjotettu, mutta kun selkeesti ilman suodatinta puhuu mitä mieleen tulee.
Ei mullakaan Vappu käy kateeks tota sun empatiakyvyttömyyttä ja tilannetajuttomuutta.
Miten joku voi tulkita Vapun tilannetajuttomaksi? Päinvastoin hän osaa lukea haastateltavia hyvin ja vitsailla juuri sopivalla tavalla, kuten myös tuossa ”ei käy kateeksi” -heitossa. Vapulla on myös taito saada tuppisuisetkin haastateltavat näyttämään hyviltä haastattelutilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne minulla. Osoittaa minusta pyrkyryyttä tulla julkisuuteen sydänsairaudesta kertomaan ja nyt tvssä miestä etsimään.
No yhtä "pyrkyrihän" se Kallekin sitten on, eikös olekin sopiva pari siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” Ei käy kateeksi” sano Vappu Stiinalle! Voi jeesus, että suomessa juontajana saa laukoo mitä vaan. Jos olis ees käsikirjotettu, mutta kun selkeesti ilman suodatinta puhuu mitä mieleen tulee.
Ei mullakaan Vappu käy kateeks tota sun empatiakyvyttömyyttä ja tilannetajuttomuutta.Miten joku voi tulkita Vapun tilannetajuttomaksi? Päinvastoin hän osaa lukea haastateltavia hyvin ja vitsailla juuri sopivalla tavalla, kuten myös tuossa ”ei käy kateeksi” -heitossa. Vapulla on myös taito saada tuppisuisetkin haastateltavat näyttämään hyviltä haastattelutilanteessa.
aika outo paikka vitsailla kun toinen on järkyttynyt ihastuksensa valheista
Vierailija kirjoitti:
Minusta Patrik ei ole missään antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut julkisuudesta. Sanoi vain rehellisesti ohjelman alussa ja lehtihaastatteluissa, että noin nuorena harvoin löytää elämänsä rakkauden ja että haki vain tyttöystävää. Nyt ei napannut. Mutta eihän sitä koskaan voi tietää, olisihan naisten joukossa voinut olla joku, joka olisi vienyt Patrikilta jalat alta. Patrikilla on kuitenkin parikymppisenä elämä järjestyksessä, elämänura valittuna ja lisäksi tähtää olympialaisiin. Elämä voi olla hyvää ilman tyttöystävääkin.
No itseasiassa Patrik ei kyllä antanut edes mahdollisuutta koska todennäköisesti ei kokenut näitä naisia tasoisekseen. Kevaruudesta höpisi vain koko ajan. Ja Patrikilla on muuten ilkeä hymy😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Patrik ei ole missään antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut julkisuudesta. Sanoi vain rehellisesti ohjelman alussa ja lehtihaastatteluissa, että noin nuorena harvoin löytää elämänsä rakkauden ja että haki vain tyttöystävää. Nyt ei napannut. Mutta eihän sitä koskaan voi tietää, olisihan naisten joukossa voinut olla joku, joka olisi vienyt Patrikilta jalat alta. Patrikilla on kuitenkin parikymppisenä elämä järjestyksessä, elämänura valittuna ja lisäksi tähtää olympialaisiin. Elämä voi olla hyvää ilman tyttöystävääkin.
No itseasiassa Patrik ei kyllä antanut edes mahdollisuutta koska todennäköisesti ei kokenut näitä naisia tasoisekseen. Kevaruudesta höpisi vain koko ajan. Ja Patrikilla on muuten ilkeä hymy😑
Kaveruudesta
Katsoin just ton jakson 12 missä maajussit tapaa naantalissa. Matilla on kamalat viikset! Näyttää ihan Itä-Saksalaiselta sutenööriltä ja Patrikilla kauheet amishaituvat. Kalle komee ku mastodontti ja kunnon mies. Rauhallinen, fiksu ja komea!
Vierailija kirjoitti:
Onko toi yksi Mstin naisista jokin alkkis? Hampaat tippunut suusta ja tupakkaääni.
Taisi nolostella omaa oloaan, mustat lasit päässä ja lippis silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Patrik ei vaikuttanut mitenkään ylpeältä tai ylimieliseltä. On vaan vielä niin nuori, eikä tunne tarvetta pysyvään parisuhteeseen. Kavereiden kanssa on mukava viettää aikaa, ilman painostusta ja liiallisia odotuksia.
No olipa yllätys ettei kenenkään muun suhde jatkunut kuin Kallen ja Niinan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Kallekin sanoi, että toisen lapsi arveluttaa, mutta ei hän sitä noin tökerösti ja julmasti ilmaissut kuin tuo Stiina. Stiina vaikuttaa tosi-itsekkäältä ihmiseltä.
21-vuotiaan ei tarvitse alkaa äitipuoleksi kellekään ja jos ei edes tiedä haluaako itse koskaan lapsia. Ehkäpä hänellä on eläimistä tarpeeksi vastuuta itselleen. En itsekään ikimaailmassa alkaisi äitipuoleksi vaikka olen jo Stiinaa vanhempi. Kaikki eivät halua ottaa sellaista vastuuta varsinkaan toisen lapsesta ja kaikki eivät yksinkertaisesti ole edes lapsirakkaita, ei se ole itsekkyyttä. Paljon itsekkäämpää on tehdä niitä lapsia vaan muodon vuoksi ja sitten valittaa koko ajan väsymystä. Arttu se tässä väärin teki huijaamalla toista.
Itse olen aina halunnut lapsia (on kaksi), mutta en koskaan olisi halunnut tulla toisen lapsen sijaisvanhemmaksi! Lapsi kun puolustaa toista vanhempia eron jälkeen. Provosoi jne
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just ton jakson 12 missä maajussit tapaa naantalissa. Matilla on kamalat viikset! Näyttää ihan Itä-Saksalaiselta sutenööriltä ja Patrikilla kauheet amishaituvat. Kalle komee ku mastodontti ja kunnon mies. Rauhallinen, fiksu ja komea!
Mun mielestä tossa jaksossa Vappu oli tarpeettoman tyly Mattia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu. Ei tarvitse alkaa äitipuoleksi. Mutta ei tarvitse myöskään mustamaalata toista noin kamalasti lapsen takia.
Stiina tunsi, että hänet on ajettu nurkkaan, kun sai tietää, että Arttu oli jättänyt kertomatta lapsesta. Stiina oli tehnyt oman mielipiteensä erittäin selkeäksi, ja silti mies valitettavasti petti ja jätti Stiinan mielipiteen täysin huomioimatta, kun salasi asian ja kertoi vasta viime tipassa. Ikävää käytöstä mieheltä.
Onko maajussitar ehdokas Kiinalla lapsi ?
Mitäs otti !