Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli kolmekymppiset, kumppanin löytäminen ja perheen perustaminen

Vierailija
08.03.2021 |

Moniko täällä on löytänyt kumppanin ja perustanut perheen sen jälkeen kun kolmenkympin rajapyykki on ylittynyt? Kiinnostaisi tietää mistä löysit kumppanin ja miten nopeasti suhde eteni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saanko vastata mutta itse iskin parikymppisenä itseäni 15 vuotta vanhemman lapsettoman miehen yhteisten kavereiden kautta. Ollaan oltu sellaiset viisi vuotta yhdessä ja lapsi suunnitteilla.

Vierailija
2/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuttavapiiristä, että aika nopeasti on suhteet edenneet jos ollaan jo yli kolmenkymmenen ja halutaan perustaa perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni kuukausi sen jälkeen kun olin täyttänyt 30. Netin kautta tapasimme ja siitä lähti liikkelle romanssi, joka sitten syveni vuosien kuluessa.

Vierailija
5/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se iästä ole kiinni milloin kumppanin voi löytää.

Vierailija
6/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni Tinderissä viitisen vuotta sitten 32-vuotiaana. Hän ei tosin tiedä vieläkään, haluaako perhettä.

Vierailija
7/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 30 ja haluaisin perheen. Kumppania ei ole löytyntyt.. yksi kiva tyyppi kehen tutustuin mutta en nyt tiedä menikö se juttu meillä jo kun tuli riita. Tapasimme instassa. Itse haluaisin lapsia ennen kun olen ikäloppu mielestäni äidiksi omalla kohdallani haluaisin ennen 39 ikä pyykkiä sekä siis hyvän suhteen. Etsin +38 miestä

Vierailija
8/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä. Tavattiin ja nähtiin pari viikkoa jolloin aloitimme jo parisuhteen. Olin varma ja uskaltauduin noin nopeasti hypätä ilman kuukausien tapailua

Vierailija
9/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se iästä ole kiinni milloin kumppanin voi löytää.

Ei mutta perheen perustaa😊

Vierailija
10/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä saanko vastata mutta itse iskin parikymppisenä itseäni 15 vuotta vanhemman lapsettoman miehen yhteisten kavereiden kautta. Ollaan oltu sellaiset viisi vuotta yhdessä ja lapsi suunnitteilla.

Hienoa että sinulle käynyt noin. Monille kuitenkin käy niin että lapsia ei kuulukaan aikoihin kun niitä sitten haluaisi ja ikä alkaa tulla vastaan. Tai oma energia iän takia

Vierailija
11/12 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias mies ja olen nyt vuoden verran tapaillut 20-vuotiasta naista, jonka löysin töistä, kun pyysin hetken mielijohteesta yhtä asiakkaistani treffeille. Toiveissa on, että saan hänestä vielä elämänkumppanin ja äidin tuleville lapsillemme, vaikka tämän päämäärän saavuttaminen vaikuttaakin aika epätodennäköiseltä. Suhde on edennyt todella hitaasti ja emme ole vielä edes suudelleet. Haluaisin kyllä kovasti tehdä niin, mutta nainen on todella estynyt enkä uskalla pilata suhdettamme painostamalla häntä, koska en ole koskaan saanut muitakaan tällaisia tilaisuuksia. Elämä on omituista.

Vierailija
12/12 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän