Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kiltin miehen

Vierailija
08.03.2021 |

Sellaisen huolehtivaisen, joka sanoo aja varovasti.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan sellaisen kiltin ja huolehtivaisen miehen joka kuskaa minut itse :)

Suomennettuna etsit perinteistä miestä. Väärä maa, väärä valuutta ;)

Vierailija
22/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarvinnee elättäjää itselleen sekä laumalle äpäröitä. Nyt kelpaa se kilttimies mikä maksaa. Pennut tehtiin jännämiesten kanssa.

Ei jatkoon Ap ei.

Sinäkin varmaan omasta mielestäsi kiltti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kenellekään kelvannut. Kaksi pitkää suhdetta päättyi siihen että olen "liian kiltti".

Miten sinulla on voinut olla kaksi pitkää suhdetta, jos et ole kelvannut kenellekään?

Vierailija
24/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan sellaisen kiltin ja huolehtivaisen miehen joka kuskaa minut itse :)

Suomennettuna etsit perinteistä miestä. Väärä maa, väärä valuutta ;)

Kyllä mulla on jo yksi kiikarissa :)

Vierailija
25/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ISFJ on kiltti-ihmispersoonatyyppi, jos joku pitäisi nostaa persoonallisuustyypeistä. Terveisin INFJ :)

Vähän off topic, mutta ISFJ on sellaisen huolehtivaisen äidin arkkityyppi. Ovat yleensä tunnollisia ja sääntöjä kunnioittavia ja varmaan kaikista tyypeistä parhaita pitämään kodin siistinä jne.

Miehellä ISFJ ei varmaan ole siltä kannalta paras tyyppi, että naisia yleensä viehättää enemmän miehet, joilla on enemmän maskuliinisia piirteitä. Toki monia naisia kuitenkin viehättää myös ISFJ-miehet.

Vierailija
26/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin kiltin naisen, jolle aina sanoisin noin, jotta hänelle tulee hyvä mieli kun tietää että minä rakastan, välitän ja huolehdin. <3

M36

Miitatkaa tuolla chatissa. Täällä ei pysty antamaan yhteystietoja ilman et poistetaan.

Onko täällä chat jossakin? Leikkii piilosta minun kanssa kun en löydä. Tai oon huono enkä osaa.

Vierailija
27/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ISFJ on kiltti-ihmispersoonatyyppi, jos joku pitäisi nostaa persoonallisuustyypeistä. Terveisin INFJ :)

Olen kai INTP-T.

Eli en kai vissiin kiltti. :D 

INTP on arkkityyppinen nörtti ja yleensä vähän kömpelö sosiaalisesti, eli ei yleensä naisten ihannemiestyyppiä. Tosin INTJ-miehet ovat yleensä ehkä vieläkin kömpelöimpiä sosiaalisesti, jos se yhtään lohduttaa. Mutta toisaalta INTJ-miehillä on yleensä enemmän itsevarmuutta, josta voi olla hyötyä naisten tavoittelemisessa.

Vierailija
28/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin elämässä joku nainen jolle sanoa, että aja varovasti. Ehkä joskus vielä..

Hyvää naistenpäivää kaikille naisille! 🌹

M38

Vierailija
29/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin kiltin naisen, jolle aina sanoisin noin, jotta hänelle tulee hyvä mieli kun tietää että minä rakastan, välitän ja huolehdin. <3

M36

Tuu hakemaan:)

Vierailija
30/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Miitatkaa tuolla chatissa. Täällä ei pysty antamaan yhteystietoja ilman et poistetaan.

Onko täällä chat jossakin? Leikkii piilosta minun kanssa kun en löydä. Tai oon huono enkä osaa.

Suomi24 sinkut chat

Vierailija
31/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kai INTP-T.

INTP on arkkityyppinen nörtti ja yleensä vähän kömpelö sosiaalisesti, eli ei yleensä naisten ihannemiestyyppiä.

Hah. Olen kyllä enemmänkin "rock henkinen". Vaikka handlaan myös tietotekniikan, niin esim. kitara pysyy näpeissä. ;) 

Vierailija
32/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti on ehkä vähän hassu määritelmä, mutta itse haluan miehen joka on rauhallinen, luotettava, huolehtivainen ja turvallinen. Sellainen jonka seurassa on helppo olla ja viihtyä vaikka kumpikaan ei puhuisi mitään. Omaa samanlaisen arvomaailman eli on melko konservatiivinen ja perhekeskeinen. Lisäksi tietysti nämä, että ei käytä alkoholia päihtymistarkoituksessa (eikä tietenkään muitakaan päihteitä) eikä tupakoi. Tykkää ulkoilmaelämästä ja kestävyysliikunnasta. Ei lapsia.

Vierailija
33/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kai INTP-T.

INTP on arkkityyppinen nörtti ja yleensä vähän kömpelö sosiaalisesti, eli ei yleensä naisten ihannemiestyyppiä.

Hah. Olen kyllä enemmänkin "rock henkinen". Vaikka handlaan myös tietotekniikan, niin esim. kitara pysyy näpeissä. ;) 

Joo, ei kaikki INTP:t ole nörttejä, mutta kaikkein tyypillisin nörttimies on varmaan INTP. Ja ne vähemmän nörtit INTP:tkään ei ole yleensä suosittuja naisten keskuudessa niin kuin vaikka joku ESTP, joka on yleensä sosiaalisesti taitava ja hyvä urheilussa jne.

Mutta Rushin rumpali Neil Peart oli muuten INTP ja Dream Theaterin kitaristi John Petrucci vissiin myös, eli onhan niitä INTP-rokkareitakin varsinkin progen puolella.

(Itse olen INFP ja kitaristi.)

Vierailija
34/34 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenellekään kelvannut. Kaksi pitkää suhdetta päättyi siihen että olen "liian kiltti".

Miten sinulla on voinut olla kaksi pitkää suhdetta, jos et ole kelvannut kenellekään?

Miksi alapeukut? Eikö kysymys ole ihan aiheellinen ja asiallinen? Eikö se, että on peräti kahdelle eri ihmiselle suhteeseen kelvannut, poissulje sen, ettei ole koskaan kellekään kelvannut? Vai oliko ne edellisten suhteiden kumppanit pakotettu parisuhteeseen kyseisen henkilön kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi