Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvonneet ja kipeät rinnat aivan yhtäkkiä! Ikää 32v

Vierailija
08.03.2021 |

Olen vuodenvaihteen jälkeen tehnyt hieman ruoka-/elämäntaparemonttia: vähentänyt alkoholinkäyttöä, syönyt kevyemmin ja säännöllisemmin, enemmän vitamiinipitoisempaa ruokaa. Aloitin myös B- ja D-vitamiinilisät.

Olen hoikistunut, mutta rintojani on aristanut nyt viikon verran. Ovat selkeästi myös aivan turvoksissa. Tällaista ei ole ollut aiemmin. Viimeiset kuukautiseni alkoivat 13.2. eli seuraavien alkuunkin on vielä muutama päivä.
Voisiko hormonitoiminta vain olla muuttunut terveellisempien elämäntapojen myötä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset raskausoireet voivat ilmaantua n. viikko ovulaation/hedelmöittymisen jälkeen, vaikka raskaustesti vielä näyttäisikin tuossa vaiheessa negaa.

Jatka terveellisiä elämäntapoja, äläkä juo alkoholia, ennen kun voit olla asiasta täysin varma.

Vierailija
22/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tää upattiin! No se jää nähtäväksi alkaako menkat viikonlopun aikana. Raskauskin olisi hyvin toivottu, mutta hyvin epätodennäköinen. Endometrioosi + kohdun ulkopuolinen raskaus takana 3 vuotta sitten, kun vihdoin luulimme mieheni kanssa saavamme yhteisen lapsen. - Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää niistä rinnoista ??? Mitat ???

Vierailija
24/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis KUVAA RINNOISTA

Vierailija
25/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkii!

Vierailija
26/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tänäänkin otettuja kuvia, mutta ne on otettu ihan itseäni ja miesystävääni varten. Palailen asiaan viikonloppuna, kun tietää oliko kyseessä PMS vai raskaus tms. - Ap

Vierailija
27/29 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Vierailija
28/29 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tuossa iässä esiintyä yhtäkkiä kuvotusta pms-oireena. Eli eiköhän ole ihan normaalia hormonivaihtelua.

Vierailija
29/29 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän