Turvonneet ja kipeät rinnat aivan yhtäkkiä! Ikää 32v
Olen vuodenvaihteen jälkeen tehnyt hieman ruoka-/elämäntaparemonttia: vähentänyt alkoholinkäyttöä, syönyt kevyemmin ja säännöllisemmin, enemmän vitamiinipitoisempaa ruokaa. Aloitin myös B- ja D-vitamiinilisät.
Olen hoikistunut, mutta rintojani on aristanut nyt viikon verran. Ovat selkeästi myös aivan turvoksissa. Tällaista ei ole ollut aiemmin. Viimeiset kuukautiseni alkoivat 13.2. eli seuraavien alkuunkin on vielä muutama päivä.
Voisiko hormonitoiminta vain olla muuttunut terveellisempien elämäntapojen myötä?
Kommentit (29)
Oho, tää upattiin! No se jää nähtäväksi alkaako menkat viikonlopun aikana. Raskauskin olisi hyvin toivottu, mutta hyvin epätodennäköinen. Endometrioosi + kohdun ulkopuolinen raskaus takana 3 vuotta sitten, kun vihdoin luulimme mieheni kanssa saavamme yhteisen lapsen. - Ap
Hyvää niistä rinnoista ??? Mitat ???
On tänäänkin otettuja kuvia, mutta ne on otettu ihan itseäni ja miesystävääni varten. Palailen asiaan viikonloppuna, kun tietää oliko kyseessä PMS vai raskaus tms. - Ap
Mulla alkoi tuossa iässä esiintyä yhtäkkiä kuvotusta pms-oireena. Eli eiköhän ole ihan normaalia hormonivaihtelua.
Ensimmäiset raskausoireet voivat ilmaantua n. viikko ovulaation/hedelmöittymisen jälkeen, vaikka raskaustesti vielä näyttäisikin tuossa vaiheessa negaa.
Jatka terveellisiä elämäntapoja, äläkä juo alkoholia, ennen kun voit olla asiasta täysin varma.