Mies ei enää pitänyt näköjään tärkeänä muistaa minua naistenpäivänä, joten minäkään en muista miestä 14.3. kun on pihvi ja suihinotto-päivä
Näin se menee, jos ei enää viitsi vaivautua niin jää itsekin ilman.
Kommentit (30)
Äitienpäivä oli Jethron mukaan se suihinottopäivä. Silloin äitien pitää imeä miesten peniksiä.
Korvapuustipäivää ei meillä vietetty eikä ihon sienitautien päivää. Pitäisikö loukkaantua siitä, että ei saa huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivä oli Jethron mukaan se suihinottopäivä. Silloin äitien pitää imeä miesten peniksiä.
On se hauska mies, se koko kansan Jethro!
Olin oikein tikahtua naurusta tuolle Jethron hauskalle jutulle! Äitini on hauras 87-vuotias.
Mistä lähtien naistenpäivän oikea merkitys on hämärtynyt. Hieman kummallista mieltää naistenpäivä parisuhteen hoitopäiväksi tai äitienpäiväksi. Myös työpaikoilla naisten lahjominen ennemminkin halventaa naista eikä edistä mitenkään taustalla olevaa aatetta ja luo epätasa-arvoa eri sukupuolten välille.
Vierailija kirjoitti:
Suihinottopäivä?? Hyi hel... , onko tässä maailmassa enää mitään järkee??
Ottakkoon äijä itse suihin, jos ylettyy!
Yletyn
T. Fakiiri
Kyllä hauska mies Jethro tietää, että se k y r v ä n imeminen onnistuu myös vähän iäkkäämmältäkin äidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Synnytysosastolla on ruuhkaa ja vilskettä kun miehet tungeksivat käytävillä ja huoneissa siittimet valmiina imettäviksi. Jopa jonoa saattaa muodostua synnytyssalejen oville.
Onko nää miehet sitten imettäjiä yhtä lailla?
Tämä on just sitä mälväämistä, johon tällaiset typerät päivät johtavat. Ostakaa itte kukkapuskanne.