Mies ei enää pitänyt näköjään tärkeänä muistaa minua naistenpäivänä, joten minäkään en muista miestä 14.3. kun on pihvi ja suihinotto-päivä
Näin se menee, jos ei enää viitsi vaivautua niin jää itsekin ilman.
Kommentit (30)
Mun mieheni muisti tänäaamuna ihan ekaa kertaa 25 vuoteen!
Vierailija kirjoitti:
törkeä päivän nimi
No se onkin joku miesten keksimä vastine ystävän- ja naistenpäivälle että heitäkin muistetaan.
Kehtaattekin ulista kukkapuskien perään! Naistenpäivän merkitys on vuosien saatossa mennyt ihan pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
törkeä päivän nimi
No se onkin joku miesten keksimä vastine ystävän- ja naistenpäivälle että heitäkin muistetaan.
Toisaalta joka päivälle taitaa riittää useampiakin erityispäiviä, jos alkaa hakemaan. 44v miehenä kuulin nyt ekan kerran pihvi&bj-päivästä. Menee samaan sarjaan kuin muut humppapäivät, että ei tarvitse muistaa.
Ei se mitään, kyllä joku muu muistaa.
Onhan tuo pihvi ja suikkari parempi kuin ystävänpäivä.
Ällöttävät jutut aloittajalla. Ei ihme, ettei mies halua muistaa tuollaista törkimystä.
Näinhän se menee, mies maksaa seksistä, tavalla tai toisella.
Naistenpäivä ei ole mikään yltäkylläisyydessä kylpevän länsimaalaisen naisen hemmottelupäivä. Kuinka edes kehtaat?
Älä huoli, kyllä miehesi sun letun nuolee iltasella.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävät jutut aloittajalla. Ei ihme, ettei mies halua muistaa tuollaista törkimystä.
Suihinotto ällöä? Aika rajoittunut olet. Eikä niistä mitään puhuta vaan tartutaan toimeen sopivasti, on kyllä kelvannut oikein hyvin.
Suihinottopäivä?? Hyi hel... , onko tässä maailmassa enää mitään järkee??
Ottakkoon äijä itse suihin, jos ylettyy!
Mitä ällöttävää tuossa muka on? Yhtälailla haluatte että mies nuolee teitä mut se ei olekaan sitten ällöä vai?
Muistakaa sitten somessa kehua kuinka pihvit on paistettu ja kullia imetty. Voi sukulaiset sitten peukuttaa kilpaa.
myötistä kirjoitti:
14.3 on myötähäpeäpäivä
Tämä.
Jos oma mies tuosta päivästä edes sivulauseessa huomauttais, niin pitäs miettiä, että kenen kanssa mä oikein olenkaan naimisissa? Jäätävää myötähäpeää, kun FB huomaa vanhojen luokkakavereiden pitävän asiasta elämää.
Meillä ei naistenpäivääkään vietetä. Enkä huutele kellekään, että hyvää naistenpäivää. Jostain syystä tämän tärkeän päivän on ottanut haltuun kermapersenaiset vain itsensä lahjomista varten.
Ei pointti ole se kermaperseily naistenpäivänä vaan yleinen suhteeseen panostaminen. Jos on oltu pitkään yhdessä ja aiemmin jaksettu panostaa toiseen vaikka jonkin merkkipäivän varjolla niin kyllähän sen loppumisen huomaa. Eikä sitten tee mieli itsekään vastavuoroisesti yrittää nähdä vaivaa jos huomaa ettei toinenkaan pidä sitä enää tärkeänä, oli syy mikä hyvänsä.
törkeä päivän nimi