Happypancake pilattu
Käytin palvelua viimeksi viimekeväänä ja oli vielä ihan OK. Nyt kun kokeilin taas ladata sovelluksen, havaitsin että sehän on täysin pilattu yliahneella mainostamisella. Voin selata n. 3 profiilia jonka jälkeen minun on pakko katsoa n. puolen minuutin mainos jota ei voi ohittaa. Ja näitä mainoksia näyttää olevan vain kaksi mitä näytetään. Tuli kyllä äkkiä hinku poistaa koko p*ska, ampuvat itseään kyllä jalkaan tällaisella. Eikö niitä mainoksia jo muutenkin ole ihan riittävästi joka raossa.
Kommentit (3)
Miksi se mainos on pakko KATSOA? Itse laitan esim. youtubesta äänet pois ja rullaan kuvan piiloon pakollisten mainosten ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mainos on pakko KATSOA? Itse laitan esim. youtubesta äänet pois ja rullaan kuvan piiloon pakollisten mainosten ajaksi.
Niin, miksi katsoa kun voi ihan vaan odotella ja kuluttaa elämäänsä vaikka seiniä katselemalla sen puoli minuuttia kun olisi tarkoitus löytää kumppani.
Ei mulle ainakaan tule mitään puolen min. mainosta. Joku mainos tulee niin sammutan sovelluksen ja avaan uudestaan.