Saako naisia arvostella ulkonäön perusteella
Kommentit (24)
Ei saisi mutta on yksi asia mitä saa ja pitääkin arvioida ja se on kulmakarvat.
Minkä ikäinen olet. Eikö äiti opettanut että kenenkään ulkonäköä ei saa arvostella. Kuuluu yleis sivistykseen.
Kai ketä tahansa saa, mutta ei se ikinä fiksua ole. Sama kuin julistaisi: minä se olen vähän tyhmä.
Voiko naisen ammatti olla kaunotar?
Aina on ihmisiä arvosteltu ulkonäön perusteella eli mikä on muuttunut?
Minä arvostan asioita omien mieltymysteni mukaisesti. Sinun on turha tulla sitä kieltämään
Saa ja pitää. Mutta kuin kohtaat ihmisen niin sinun pitää kohdella ihmistä ihmisenä.
Jos ihminen on nainen eikä ihminen niin silloin saa ja pitää arvostella niin paljon kuin sielu sietää.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet. Eikö äiti opettanut että kenenkään ulkonäköä ei saa arvostella. Kuuluu yleis sivistykseen.
Kuuluu ehkä yleis sivistykseen mutta ei sivilisaatioon.
Miksi koet tarpeelliseksi arvostella toisia ihmisiä? Pidä kuule huoli ihan vaan omista asioistasi.
Kessulta, kessulta kessu maistuu herra majuri.
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi mutta on yksi asia mitä saa ja pitääkin arvioida ja se on kulmakarvat.
Se on kyllä meidän suomalaisten arin paikka. Kuin moni omaa siisitit omat kulmakarvat?
Ja kuin vaikeaa saada ne siisitisti meikattua.
Jos haluat paljastaa olevasi sivistymätön, kouluttamaton bensalenkkarijuntti.
Kauneuskisoissahan naisen ulkonäköä ei arvostella. Vai?
Vierailija kirjoitti:
No ei sitten arvostella myöskään kehumalla koska ei sekään oo kovin hyvä asia. Ja miksi saa sanoa kaunis instagramissa mutta jos sanoo mahtavat tissit niin siihen puututaan?? Sehän on kehu
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan asioita omien mieltymysteni mukaisesti. Sinun on turha tulla sitä kieltämään
Sama täällä, mielestäni sinä olet vähämielinen ääliö.
IDIOOTTI AP OLET TYHMÄ LAPSELLINEN VANHUS
Miksi pitäisi? Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, voi pitää suunsa kiinni. Ja koskee ihan kumpaakin sukupuolta (ja kaikkia muita siltä väliltä).