Haluan laihtua äkkiä
Mihin voin lähettää rahat?
Olen melko terve, joten kestän hulluimpiakin tehorääkkejä vielä vuosia.
Voin maksaa vaikka 1000 eur/kilo.
Kommentit (5)
Rasvaimu. Siitä ei kyllä makseta vaan pitää itse maksaa.
Jos olis laihtumisprojektiin riittävästi aikaa ja rahaa, mä käyttäisin sen personal traineriin ja ravintokonsulttiin tai sellaiseen palveluun, jossa päivän ruoat tulee valmiina. Että vois vaan mennä niiden ohjaamalla ja tsemppaamalla radalla eikä ite tarttis tehdä valintoja siitä, syökö jotain nopeaa, helppoa herkkua vai alkaako kuoria vihanneksia yms. ja värkätä terveellistä safkaa raaka-aineista asti.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaimu. Siitä ei kyllä makseta vaan pitää itse maksaa.
Mitä sä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Jos olis laihtumisprojektiin riittävästi aikaa ja rahaa, mä käyttäisin sen personal traineriin ja ravintokonsulttiin tai sellaiseen palveluun, jossa päivän ruoat tulee valmiina. Että vois vaan mennä niiden ohjaamalla ja tsemppaamalla radalla eikä ite tarttis tehdä valintoja siitä, syökö jotain nopeaa, helppoa herkkua vai alkaako kuoria vihanneksia yms. ja värkätä terveellistä safkaa raaka-aineista asti.
Tämä! Minä olen miettynyt, että mikä oikeesti jollain rikkaalla jenkillä on laihduttessa, kun voi ostaa siihen projektinhallinnan ja palvelut valmiina. Just vaikka se, että joku toinen miettii, valmistelee tai jopa tekee sopivat ruoat, joissa laskettu ravitsevuus, täyttävyys ja energiamäärät. Ja laihduttajan itse tarttee vain toteuttaa sitä.
Lopeta se herkuttelu