Onko kukaan manifestoinut itselleen esim kauneutta Saatanan avulla?
Kommentit (44)
Ei varsinaisesti suoraan, mutta onhan olemassa mm. Simon Magus jolta voi pyytää asioita.
Teininä kärsin niin paljon rumuudestani, että ajattelin usein että myisin vaikka sieluni Saatanalle, jos saisin sitten elää edes jokusen vuoden kauniina. Aloin nähdä unia, joissa olin hyvin kaunis tumma nainen, mutta aina unen lopussa putosin helvetin lieskoihin jossain oudossa tilanteessa, esim isäni äidiltäni vampanneena ja joskus jopa lapsia Saatanalle uhranneena.
Tuo lapsenomainen magia sitten unohtui enkä enää uskonut sellaiseen. Mutta nyt aikuisena näytän hyvin paljon siltä miltä niissä unissa näytin. Eikä kukaan olisi uskonut että siitä maantienvärisestä pulleanaamaisesta teinistä kasvaisi tämän näköinen.
Eiköhän tällä palstalla kysely aja saman asian.
Raamatun mukaan satanismia on plastiikkakirurgia
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä esim. Airalta.
Hänellä meni jokin pykälä diilissä pahasti pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vanhan näköinen
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Lenitalta kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Teininä kärsin niin paljon rumuudestani, että ajattelin usein että myisin vaikka sieluni Saatanalle, jos saisin sitten elää edes jokusen vuoden kauniina. Aloin nähdä unia, joissa olin hyvin kaunis tumma nainen, mutta aina unen lopussa putosin helvetin lieskoihin jossain oudossa tilanteessa, esim isäni äidiltäni vampanneena ja joskus jopa lapsia Saatanalle uhranneena.
Tuo lapsenomainen magia sitten unohtui enkä enää uskonut sellaiseen. Mutta nyt aikuisena näytän hyvin paljon siltä miltä niissä unissa näytin. Eikä kukaan olisi uskonut että siitä maantienvärisestä pulleanaamaisesta teinistä kasvaisi tämän näköinen.
Miten sun hiustenväri muuttui matkan varrella?
Ikinä ei pidä suoraan taulapäältä mennä kyselemään ja vaatimaan asioita. Hän raivostuu sellaisesta.
Taulapäällä on virkamiehiä kuten tuossa joku jo mainitsikin Simon.
Hänelle tehdään hakemus omalla käsialalla puhtaalle paperille.
Olen. Olin aiemmin ruma, nyt ihan saatanan kaunis.
Hän työskentelee varjomaailmoissa kirjoitti:
Ikinä ei pidä suoraan taulapäältä mennä kyselemään ja vaatimaan asioita. Hän raivostuu sellaisesta.
Vinkkejä, miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vanhan näköinen
Sori, tossa diiliissä oli vaan kolme vuoden takuu.
EskoH kirjoitti:
Raamatun mukaan satanismia on plastiikkakirurgia
Luku ja jae, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä, miten?
Tarvitset jonkin mikä vanhenee puolestasi.
Sinun pitää saada virkamiehen huomio, että olet omistautunut asiallesi. Ensiksi varaat ajan
Kaikista pahinta on näissä puuhissa toisen ajan haaskaaminen.
Ajaat varat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä, miten?
Tarvitset jonkin mikä vanhenee puolestasi.
Sinun pitää saada virkamiehen huomio, että olet omistautunut asiallesi. Ensiksi varaat ajan
Kaikista pahinta on näissä puuhissa toisen ajan haaskaaminen.
Oletko sinä virkamies tai kenties ollut sellaisen kanssa tekemisissä, kun tiedät näistä?
"Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys."
Leo Meller kertoi, että ihmeen usein hänen tapaamansa alkoholisti on tutustunut ns. mustaan raamattuun.
Uskon Jumalan voivan antaa minulle kauneuden sillä hän on Luoja.
"Etsikää ennen kaikkea taivasten valtakuntaa ja loputkin annetaan."
Tuo "manifestoinut itselleen" kuulostaa siltä kuin homma olisi sen jälkeen omissa hanskoissa. Kaipa sekin väärinkäsitys kelpaa viholliselle, narsismia on esiintynyt kautta aikain "velhojen" keskuudessa.