Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 työntöä

Vierailija
09.08.2006 |

mitä naiset tekisitte jos miehenne olisi hyvä ja kunnollinen mutta seksi huonoimmasta päästä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni tyydyttää aina minut ensin, ja aina saan todella ihanan orgasmin. Vasta sen jälkeen siirrymme suihinottoon tai yhdyntään, jonka aikana saan usein toisen orgasmin. Ikinä en ole joutunut pyytämään tätä mieheltäni vaan aivan seurustelun alusta saakka hän on halunnut taata orgasmin minulle ensin=) Meillä on hyvin perusseksiä, ilman kummempia erikoisuuksia, mutta molemmat olemme siihen erittäin tyytyväisiä. Nyt olemme olleet yhdessä 8 vuotta, joista 7 naimisissa.

Vierailija
22/35 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätät hankkia rakastajan, älä sitten sellaista, johon olet umpirakastunut ja hullaantunut ensimmäisen keikan jälkeen;)

Seksi on seksiä, eikä monikaan rakkaista puolisoista, miehistä ja naisista ole niin loputtoman yksiavioinen. Aika samalla viivalla miehet ja naiset jumppaavat satunnaistreeniä.

Mutta sotkua siitä tulee, se on selvää. Tunteet ei jää sinne tilapäisavun sänkyyn vaan tulee mukaan himaan ja jossain vaiheessa sitten sotku on kotona valmis.

Siksipä helpompaa on käyttää paukkuja sen oman ukon koulimiseen. Suuseksiä pari tuntia ennen naimispuuhaa, sit tuntia ennen uudelleen, lopulta kun ilta koittaa ja menette sänkyyn, kunnon imutukset vielä loppuun saakka... sitten annat vartin lepoaikaa ja otat uudelleen kiinni. Painat ensinnä sen nuolemaan sut loppuun asti! Sitten otat hiuksista kiinni ja nuoletat rintasi ja lopulta kun miehes on pakahtumaisillaan spermatulvaansa, menet juomaan jääkaapilta kylmää ja annat itselles sormea matkaeväänä... Viivytät miehes tulemista, panttaat sen pääsyä sisään. Vähintään tunti esileikkiä ilman, että pääsee kastamaan vartta sun herkkunuppuus, niin johan on ihme jos ei ala ruisku rauhoittuun ja kestämään edes viiden minuutin villin session. Eikä sitä munaa tarvi sinne pimppiin rytkyttää kuin viimeistä päivää, tulee se satsi vähemmästäkin. Hissukseen, taukoja, uusia asentoja, sellaisia, että sä itse saat kunnolla herkille paikoilles ja on ihme jos ei ala systeemit tasapainottumaan.

Heitäs postia jos tarvitset lisäohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muuten ihan hyvä mies,oltu 11v yhdessä mutta seksi on ihan perseestä,menee itse aktiin aikaa max 1 minuutti niin jo ukolta tulee!Oon jo miettiny rakastajaa,ja jopa eroa,en tiedä mitä tekisin!?

Yhdessä 13 vuotta ja vaimo haluaa että tulen mahdollisimman pian. Jos en 3 minuutissa ole tullut niin tulee " pissahätä" ja sen jälkeen vaimoa ei huvita enää jatkaa. Seksi on kuin vetäisi käteen ilman käsiä. Ja pakko olla joku fantasia koko ajan mielessä että saa tulemaan tarpeeksi nopeasti. Vaihdetaanko puolisoita?

Vierailija
24/35 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ensin ja sitten minä. Tosin ite on siinä vaiheessa niin kiihottunut että se on työntö ja tuijotus. Ja se on sitä aina. Haluaisin joskus edes vähän pitempään. Jotain muutakin kuin vain pimppaa. Kun se on kuitenkin aina vain työntö ja tuijotus...

Vierailija
25/35 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... kumpikin huolehtisi vain omista tarpeista, sillain pärjäisi !

Tämä kulkee yleisesti nimellä masturbaatio. Siihen ei tarvita parisuhdetta eikä toista ihmistä lainkaan.

Oikeasti, mikä hiton asenne tuo on?!? Mitä ihmeen järkeä on a) harrastaa seksiä yhdessä tai b) edes olla parisuhteessa, jos kummatkin vain " huolehtivat omista tarpeistaan" ? Varsinkin kun tämä _aina_ tarkoittaa sitä, että naisen pitää ensin toimia miehen runkkauspatjana ja sen jälkeen hoidella itsensäkin. Mies joka haluaa vain " huolehtia omisrta tarpeistaan" voi painella kylppäriin vetämän käteen ihan yksin.

Vierailija
26/35 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana suhde jossa harrastimme seksia usein. Alkuaikuina oli tahit1-5 kertaa paivassa. Vuosien varrella tahti hieman rauhoittui mutta oli kertoja 2 tai 5 viikossa niin aina sama vika. Eli jos akti kesti 3 minuuttia niin se oli jo paljon. Silloin myos ehdottelin vaikka mita miehelle, muta vika oli aina siina etta mina olen liian tiukka. Etta en tieda mika miehen ongelma oli, mutta itse ei ollut halukas sita korjaamaan vaan laittoi minun syyksi. Se suhde tosin ei paattynyt seksin takia vaan ihan muihin asioihin. Etta kylla suhde voi toimia vaikkei seksi olisikaan taivaallista, mutta edellytys on etta molemmat yrittaa tuottaa toisilleen mielihyvaa. Eli jos ap:n mies on tyytyvainen nykyiseen tilaan eika koe tarpeelliseksi parantaa sita, niin sitten voi suhde joutua kriisiin.

Mielestani kuitenkin nama ota suihin kun tulee toista on kommentteja jotka eivat paranna tilannetta, koska silloin seksista tulee suoritus. En ma ainakaan tykkaa ajatuksesta etta jos haluan saada siedettavaa seksia illalla, pitaa ottaa suihin paivalla. Tykkaan ottaa suihin mutta jos joutuisin tekemaan sen laskelmoidusti, niin luulen ettei olisikaan niin kivaa. Tai tietysti voidaan kaantaa se asia toisinpain, eli jos mies haluaa seksia illalla, niin kun tulee toista hoitelee vaimon ensin siina lasten katsoessa videoita.

Vierailija
27/35 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lopettaisin suhteen huonon seksin vuoksi.

Se ei silloin vain toimi.

t. itsekäs nainen

Vierailija
28/35 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

22. Eli Miksei miehesi voisi tyydyttää sinua ensin?

Meillä menee myös näin. Sitten miehen vuoro ja sen jälkeen vielä useasti minun vuoroni uudestaan. Näin ollut alusta asti. Ja jos jostain syystä mieheni ei ole varma että sainko varmasti orgasmin, niin silloin hän vielä erikseen kysyy sitä minulta. Ja jos en ole saanut niin jatkaa niin kauan että saan. Hänelle on todella tärkeää että myös toinen tulee tyydytetyksi. Minun onneni ; )

Vierailija
29/35 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin jo aikaisemmin sellaista puuduttavaa voidetta, mitä myydään seksikaupoissa. Miksei kukaan kokeile/kommentoi ??! Joissain kortsuissakin on muistaakseni sitä ainetta.

Kysehän voi olla luonnollisesti vaan herkkyydestä.

Vierailija
30/35 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadehdittavan komea mies, kiltti, hellä mutta joko ei halua seksiä lainkaan ja sitten kun haluaa kestää koko touhu varmaan 15 sek (ei siis minuutteja) -2 min, välillä en edes ehdi huomata mitä tapahtui kun mies jo laukeaa (sisää, ulos, pois). Esileikki on lähinnä, että hän tökkää pari kertaa sormella jalkojeni väliin. Aktin jälkeen mies yleensä kääntää selkänsä ja nukahtaa ja tunnen itseni lähinnä tuhkakupiksi. Häntä ei myöskään saa millään keinolla syttymään toista kertaa saman vuorokauden kuluessa, harvoin edes saman viikon kuluessa. Inhoaa hyväilyjä (siis kun häntä hyväilee) ja suuseksiä. Vibraattoriin yms. en haluaisi turvautua, mitä mieltä on olla parisuhteessa jos pitää tyydyttää aina itse itseään (kuten yleensä teenkin). Jos ei olisi lapsia eroaisin.

Vierailija
31/35 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella miltä tuollainen tuntuu..

Haluaisin tietää, miten tuollainen tilanne pääsee kehittymään? Eihän se seurustelun alussa voi tuollaista olla, tietenkään. Muuttuuko homma niin huomaamatta pikku hiljaa, että jossain vaiheessa vain havahtuu? Mitkä asiat mielestänne ovat aiheuttaneet tällaisen tilanteen?

Olisin kiitollinen jos jaksatte/haluatte vastata. En varmaan ole ainut täällä joka haluaisi kaikin keinoin estää tällaisen ongelman syntymisen.

m30

Vierailija
32/35 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli.

Vierailija
33/35 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tuli.

Eikä kestänyt kuin 17 vuotta miettiä tuota, kun ketjun aloitus ja kommentit on vuodelta 2006.

Vierailija
34/35 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin meillä on imutettu sekä pikku kakkosen että nalle puhin ja varmaan muumivideonkin aikana. sama kai se mitä sieltä tv:stä tulee kunhan lapset istuu ja katsoo sitä:)

Onko pikku kakkosta ollut myös pikku kskkosen aikana?

Vierailija
35/35 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iänikuinen ehdotus käteenvetämisestä, ei vaan toimi kaikilla. Kyllä minulla miehenä ainakin laantuu halut laukeamisesta näin jo 43v iässä. Jos runkkailen niin halut vähenee. Ja jos ei runkkaa niin laukeaa nopeammin.

Ainoa keino on harrastaa seksiä useammin jotta siitä tulee jopa hieman rutiininomaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän