Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet crows feet /harakanvarvas -rypyt ilmestyneet, ikää 27 vuotta, apua!

Vierailija
07.03.2021 |

Miten estää tulemasta lisää? Mitä seerumeita tai voiteita kannattaa hankkia? Entä botox, auttaako noihin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinolia, kunnolla kosteutusta ja aina aurinkosuoja. Botoksia ei kannata pistää mihinkään, mikä vaikuttaa hymysi luonnollisuuteen. Eikä ehkä muutenkaan. Hymyily pitää poskilihakset kunnossa, jotka puolestaan estävät naamaa roikkumasta. Roikkuminen ja volyymin vähentyminen vanhentaa enemmän kuin juonteet. Harakanvarpaat sitäpaitsi saavat sinut näyttämään pysyvästi iloiselta, toisinkuin vaikkapa kulmakurttu, johon suosittelen lämpimästi Frownies-teippiä.

Vierailija
2/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kollageenilisäravinnetta. Itse kohta 47v. ja ei ole silmäkulmaryppyjä. Voi tosin olla osin geneettistäkin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantsi hymyillä tai olla auringossa. Näin säilyt pitempään nuorena.

Vierailija
4/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on upeaa! rypyt ovat kauniita! onnitteluni!

Vierailija
5/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita juonteita paljon nuoremmillakin..

Vierailija
6/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pysäyttävä kokemus, kun eräänä päivänä huomaa ensimmäiset rypyt.. ja todella masentavaa kun huomaa niiden vain lisääntyvän ja syvenevän. Nopealla aikataulullapa vielä. :( en edes ole kolmeakymmentä vielä!

Vierailija
7/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kosteutatte silmänympäryksiä? Normi kasvorasvalla?

Vierailija
8/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ja oon saman ikäinen mutta minusta antavat vaan luonnetta muuten vähän nössön lapsenpyöreään naamaani.

Vierailija
9/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jo 19-vuotiaana, poltettuani ihoni pahasti auringossa.

Vierailija
10/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitus saa alapeukkuja?

Vierailija
11/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös ja oon saman ikäinen mutta minusta antavat vaan luonnetta muuten vähän nössön lapsenpyöreään naamaani.

Mä haluan näyttää teiniltä.. en ryppyseltä akalta :(

Vierailija
12/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyaluronihapposeerumi ensin silmänympäryksiin, sitten heti päälle ihotyypillesi sopiva silmänympärysvoide. Tuo on hyvä kombo, kannattaa laittaa kokeiluun. Minulla toimii hyvin ihan Lumenen hyaluronihappo ja Vichyn anti age silmänympärysvoide, mutta sinun ihollesi joku toinen voide voi olla parempi. 

Vierailija
13/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta nykyisen askin sijaan 5 askia päivässä.

Vierailija
14/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vinkki hyaluronihappo + silmänympärysvoide on hyvä, ne kannattaa hankkia. Muutoin kasvoille riittää seuraavat kolme tuotetta: 

- yöksi retinoliseerumi 3-5 kertaa viikossa. Minulla Medik8, hintava mutta riittoisa. Muita hyviä esim. Ordinaryn retinolit. Ennen retinoliseerumin käyttöä kannattaa googlettaa retinoli ja sen käytöistä ja sivu/haittavaikutuksista (mm. altistaa uv-säteilylle). Retinolituotteiden oikea aloitustekniikka myös tärkeää sivuvaikutusten välttämiseksi. 

- Päivällä C-vitanimivoide tai seerumi. Mulla Medik8 C-vitaminiseerumi. Kallis, mutta riittoisa, 4 pipetin pisaraa riittää kasvot ja kaula käyttöohjeen mukaan. Sen päälle mieluista ihotyypin ja budjetin mukainen kosteusvoide, mulla Lumenen C-vitaminivoide. 

- Aurinkosuoja, joko erillisenä aurinkovoiteena SPF vähintään 30, mielellään 50. Hyvä tapa (mulla  itsellä käytössä) on välttää aurinkoa mahdollisimman paljon. Lenkille aurinkosuoja JA lippis. Kovan uv-säteilyn vuorokaudenaikoina ollaan sisällä. 

Nuo kolme on ne, joista on oikeasti tieteellistä näyttöä ihon ennenaikaisen vanhenemisen ehkäisyssä. 

Vierailija
15/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan näyttää teiniltä.. en ryppyseltä akalta :(

Ei pelkät ilmejuonteet tee kenestäkään "ryppyisen akan" näköistä. Vanhenemismuutokset on paljon kokonaisvaltaisia, ei pelkkiä ryppyjä kannata liikaa tuijottaa.

Esim. hiljattain tuli lääkäri Michael Mosleyn ohjelmasarja kauneusoperaatioista. Hän tutki niiden vaikuttavuutta. Eräässä kokeista arvioiitti ikänsä ennen hoitoja, se olii hänen oma ikänsä 53 v. Sitten otti ihon ryppyjä silittävän laserhoidon, niin että ihan silmin nähden sellainen verkkomainen pintaryppyisyys ihosta oli kadonnut. Mikä oli arvio hänen iästä hoidon jälkeen? 53 v. Koska ei ne pienet juonteet olekaan merkittäviä iän arvioinnissa, vaan esim. kasvojen rasvan väheneminen, poskiien ja leukaperien ja silmäluomien velttous ja silmien uppoaminen kuoppiinsa syvemmälle vaikuttaa paljon enemmän. 

Vierailija
16/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vinkki hyaluronihappo + silmänympärysvoide on hyvä, ne kannattaa hankkia. Muutoin kasvoille riittää seuraavat kolme tuotetta: 

- yöksi retinoliseerumi 3-5 kertaa viikossa. Minulla Medik8, hintava mutta riittoisa. Muita hyviä esim. Ordinaryn retinolit. Ennen retinoliseerumin käyttöä kannattaa googlettaa retinoli ja sen käytöistä ja sivu/haittavaikutuksista (mm. altistaa uv-säteilylle). Retinolituotteiden oikea aloitustekniikka myös tärkeää sivuvaikutusten välttämiseksi. 

- Päivällä C-vitanimivoide tai seerumi. Mulla Medik8 C-vitaminiseerumi. Kallis, mutta riittoisa, 4 pipetin pisaraa riittää kasvot ja kaula käyttöohjeen mukaan. Sen päälle mieluista ihotyypin ja budjetin mukainen kosteusvoide, mulla Lumenen C-vitaminivoide. 

- Aurinkosuoja, joko erillisenä aurinkovoiteena SPF vähintään 30, mielellään 50. Hyvä tapa (mulla  itsellä käytössä) on välttää aurinkoa mahdollisimman paljon. Lenkille aurinkosuoja JA lippis. Kovan uv-säteilyn vuorokaudenaikoina ollaan sisällä. 

Nuo kolme on ne, joista on oikeasti tieteellistä näyttöä ihon ennenaikaisen vanhenemisen ehkäisyssä. 

Jatkan omaan viestiini. Koska retiniolia ei tarvitse eikä aina edes kannatakaan käyttää joka yö, laitan muutaman kerran viikossa hyaluronihappo + kosteusvoide yhdistelmän yöksi retinoliseerumin sijaan. 

Vierailija
17/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyaluronihapposeerumi ensin silmänympäryksiin, sitten heti päälle ihotyypillesi sopiva silmänympärysvoide. Tuo on hyvä kombo, kannattaa laittaa kokeiluun. Minulla toimii hyvin ihan Lumenen hyaluronihappo ja Vichyn anti age silmänympärysvoide, mutta sinun ihollesi joku toinen voide voi olla parempi. 

https://www.lumene.com/fi/ihonhoito/tuotelinja/valo-nordic-c/nordiccval…

Tämäkö? :)

Vierailija
18/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa ottamaan ikääntymisen merkit tyytyväisinä vastaan!

Mitä väliä, luonnollistahan se on että vuodet näkyvät kasvoissakin.

Vierailija
19/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rypyissä ole mitään pahaa. On surullista, että niinkin luonnollista asiaa, kuin vanhenemista pidetää naisilla negatiivisena asiana. Hyvin saa myytyä naisille kalliita voiteita ja hoitoja, kun on luotu mielikuva siitä, että vanheneminen on naisille pelkästään huono asia. Miksi pitäisi näyttää aina nuorelta? Rypyt ovat kauniita. Ne kertovat eletystä elämästä. Vanhenemista ja vanhemman naisen ulkonäköä pitäisi arvostaa enemmän. On muutakin kauneutta, kuin nuoruuden kauneus.

Vierailija
20/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa ottamaan ikääntymisen merkit tyytyväisinä vastaan!

Mitä väliä, luonnollistahan se on että vuodet näkyvät kasvoissakin.

Jos miehet arvostaisivat yli 25-vuotiaita naisia, eivätkä haukkuisi heitä naisten pohjasakaksi, niin voisinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme