Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pieree seksin aikana:/

Vierailija
07.03.2021 |

Toisaalta ymmärrän ettei siinä tilassa pysty pidättämään mutta varsinkin suihinottaessa ällöttää. Mitä tekisitte?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän. Miksi valehtelet?

Hah, miksi alapeukut?

Ette tekään niin tyhmiä voi olla että tämänkin uskotte.

Oletko eläessäsi harrastanut seksiä? Pieru on yksi naimisen äänistä.

Pierut kuuluu ehdottomasti seksiin.

Seksi ilman pieruja on kuin on niin kuin pilvinen päivä.

Vierailija
22/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta se on kun  2 SIKAA NUSSII

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut siirtymistä naisiin? Ne pieree vähemmän.

Vierailija
24/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu, että nämä ovat huonoja. Mua hävettäis kirjoittaa tällaisia.

Sinä olet TÄYSIN käsittänyt väärin aihe vapaan idean. Aihe vapaa ei ole "hei kaverit löysin hauskan linkin ha ha." Aihe vapaa ei ole Iltalehden kukkahattuilua. Aihe vapaa ei ole Suomi24, Demi tai y l i l a u t a. Aihe vapaa on paikka ihmisille olla hirviöitä. Järkyttäviä, tunteettomia, välinpitämättömiä hirviötä joita he todella ovat.

Tsunami tappaa ihmiset Aasiassa ja me nauramme. Psykoottinen emo toteuttaa sairaita mielihaluja kissallaan ja me nauramme. Mies raiskaa lapsenlapsensa, me nauramme ja pyydämme lisää. Itsemurha, henkirikos, kansanmurha- me nauramme. Rasismi, seksismi, syrjintä, muukalaisviha, raiskaus ja perusteeton viha- me nauramme. Me olemme julmia; me emme anna anteeksi; me emme unohda; me olemme internetin todelliset kasvot.

Vierailija
25/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on törkeä teko.Se on moro miehelle.

Vierailija
26/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pierututtuja näkynnä?

Vierailija
27/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, onneks mulla ei ole ikinä ollu miestä joka pieris seksin aikana. Naiseltahan pääsee niitä vagina pieruja kun nussitaan mutta että mieheltä, hyi hitto.

Vierailija
28/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltä lie tapansa oppinut?

Vierailija
29/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se saa sanella sitä, mistä sä tykkäät, jos et tykkää, sanot sen ja jos iskut ei lopu, suhde saa loppua. Mulle ei ainakaan kukaan tule sanomaan, mistä mä pidän ja päättämään sitä, mitä mä haluan, jos en jotain halua.

Vierailija
30/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katala mies joka pieruansa pidättää, yleensä sellaisilla on jotain muutakin salattavaa.

Vierailija
31/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyspieruilla yleensä piristetään väljähtynyttä seksiä. Ne saavat osapuolet hyvälle tuulelle.

Vierailija
32/33 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä falskaa sulkijalihas kun orgasmi tulee. Eksäni päästi aina tahattoman pierun kun laukesi, ja oli se ällöttävää :/ varsinkin jos otin suihin. Mies häpesi tätä vaivaa ja toki ymmärrän, ettei hän sille mitään voinut. Ajan kanssa vaan kyllästyy kun seksi assosioituu pierun hajuun.

Vierailija
33/33 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löydetyltä eukolta pääsi kerran oikein kireä pieru kesken seksin. Repesin ja muija veti siitä herneen nenään. Lähti menemään eikä vastannut enää viesteihin. :D