Mies nukkuu koiransa kanssa vierekkäin sängyssä!
Tutustuin mieheen joka tosiaan torkkuu koiransa kanssa...Myös syövät yhdessä.
Kommentit (25)
Mieluummin hyvä koira kuin huono muija.
Rakkaus ei katso ikää, sukupuolta eikä rotua.
Riemusta kiljuen ottaisin miehen, joka tykkää koirista.
Tutustuin kerran naiseen, jolla ole kaksi koiraa. Nämä koirat olivat hänelle ”lapsia”, joille hän lässytti jatkuvasti. Pakko myöntää, että olin silloin vähän mustasukkainen siitä ylenpalttisesta huomiosta, jota nämä ”lapset” saivat. Suhde loppui lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin hyvä koira kuin huono muija.
Etpä olisi voinut paremmin asiaa sanoa.
Mäkin nukun mun koiran kanssa. Onko se jotenkin ihmeellistä?
Ainoa kritisoitava asia olisi se, jos mies olisi vegaani ja vielä ilmastovouhottaja.
Mutta silti pitäisi lihansyöjälemmikkiä, joka on suuri tekijä siinä ongelmassa johon uskoo.
Muuten OK jos syö lihaa/ei ole ilmastohysterikko.
Eipähän torku vieraan naisen kanssa, kun on parempaa seuraa.
Mitä ihmeellistä siinä on? Kyllä minunkin koirani hakeutuu nukkumaan kylki kyljessä, jos vaan annan sen niin tehdä. Laittaa itsensä koko pituudeltaan kylkeen kiinni. Nykyään en enää sitä salli, kun en jaksa karvashowta. Oppivat jo pentuna hakemaan turvaa lauman lämmöstä ja läheisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä rotu? Koira siis...
Boxeri
Ap
No hui kamalaa. Tuskin se koira kuitenkaan sun alapäätä alkaa nuolemaan vaikka olisi siinä vieressä seuraamassa teidän seksisessiota. Ei pitäisi olla ongelmaa. Miksi vihaat eläimiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hui kamalaa. Tuskin se koira kuitenkaan sun alapäätä alkaa nuolemaan vaikka olisi siinä vieressä seuraamassa teidän seksisessiota. Ei pitäisi olla ongelmaa. Miksi vihaat eläimiä??
No se mies on tietenkin hieronut kinkkumakkaraa penikseensä ennen makuulle menoa. Vihaan vain koiria, koska ne paskantaa ja kusee tienvieret, polut ja kaikki.
Joko sun poika v a u v a ketjut bännättiin taas?
Meidän kissa nukkuu mun ja mun miehen välissä. Mikä ongelma? Kissa ainakin on siisti eläin. Koira ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se koira nuolee miehen munaa ja mies panee sitä koiraa.
Ei miehillä ole teidän ämmmien tapoja . . .
Koirat tykkää nukkua laumassa. Terapeuttista myös ihmiselle, mutta ei niin kovin hyvä seksielämälle.
Sellaista se elämä on koiran kanssa. Anna miehen mennä, kun et tällaista ymmärrä. 😎