Apua oikeasti, en kestä enää. Asuin lapsesta nuoreen aikuisuuteen paikkakunnalla, missä
kaikki ihmiset kiusasivat, alistivat ja tekivät helvettiä pienen lapsen elämästä. Nyt olen poissa ja katkaissut välit kaikkiin. He kuitenkin puhuvat minusta yhä pahaa ja juoruavat ympäriinsä ja ilmeisesti yrittävät selvittää nykyisen elämäni tilannetta. Pelkään, että he pilaavat tämänkin? Mitä voin tehdä? Täytyykö minun muuttaa pois Suomesta?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Elä elämääsi, se on paras ratkaisu.
Mitä, jos joku uskoo noita puheita, elämäni romahtaa ja kaikki palaa vanhaan?
ap
Ei tarvitse, mutta toivottavasti muutit kauas näistä tyypeistä etkä naapurikuntaan?
Elä elämääsi, niinkuin noilla ihmisillä ei olisi mitään arvoa. Eikä tollasilla olekaan. Näytä et oot vahva etkä välitä enää. Nenä pystyyn ja ohi vaan. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, mutta toivottavasti muutit kauas näistä tyypeistä etkä naapurikuntaan?
Elä elämääsi, niinkuin noilla ihmisillä ei olisi mitään arvoa. Eikä tollasilla olekaan. Näytä et oot vahva etkä välitä enää. Nenä pystyyn ja ohi vaan. Tsemppiä!
Kiitos ❣ Nämä sanat minun piti kuulla(... tai lukea).
Ap
Uskotko oikeasti, että kaikkia kiinnostaa elämäsi? Jos et ole valtakunnan tason julkkis, tuskinpa kiinnostaa. Elä elämääsi ja unohda menneet. Jos tuntuu liian vaikealle, kannattaa käydä juttelemassa ammattilaiselle.
Elä elämääsi, se on paras ratkaisu.