Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siellä se naapurin audimies taas raappaili ikkunoitaan

Vierailija
07.03.2021 |

Kun minä vain napsautin Skodan polttoainelämmittimen päälle sohvalla istuskellessani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksihän sinä käyt, mutta kiva jos saat jotain iloa ostoksestasi. Hassua että joku pitää rimpulaansa elämänsä keskipisteenä. Vaikka itse laitankin aika paljon enemmän kiinni autooni, en ikinä olisi sillä täällä keulimassa päivästä toiseen. 

Vierailija
2/4 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksihän sinä käyt, mutta kiva jos saat jotain iloa ostoksestasi. Hassua että joku pitää rimpulaansa elämänsä keskipisteenä. Vaikka itse laitankin aika paljon enemmän kiinni autooni, en ikinä olisi sillä täällä keulimassa päivästä toiseen. 

Skodaan ei tarvitse laittaa mitään kiinni, se on suora sijoitus loistavaan elämänlaatuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skodaan ei tarvitse laittaa mitään kiinni, se on suora sijoitus loistavaan elämänlaatuun.

Olen ajanut useamman kerran. Jopa se RS malli on tylsä vehje. Tosin tekee mitä tarvitsee jotta liikutaan paikasat A paikkaan B, mutta ei siinä paljoa ajamisesta nauti.

Vierailija
4/4 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajanut useamman kerran. Jopa se RS malli on tylsä vehje. Tosin tekee mitä tarvitsee jotta liikutaan paikasat A paikkaan B, mutta ei siinä paljoa ajamisesta nauti.

Octavia tarjoaa täysin ylivertaisen vastineen rahalle laajalla valikoimalla käyttövoimia ja voimalinjoja