Onko tuo Suomen hiihtäjä siksi niin hyvä kun sillä on valtavan suuri suu
Eli saa ilmaa paremmin kuin muut. Venyttävätkö huippu-urheilijat suutaan?
Kommentit (26)
Nojoo, ihan normisuu hänellä, mutta sen myönnän, että pienisuisia hiihtäjiä tai kestävyysurheilijoita harvemmin näkee.
Pieneen suuhun liittyy omien havaintojeni perusteella monesti taipumus lihoa helposti. Kaikki tietämäni pienisuiset ovat pullaposkisia ja pullukoita. Isosuiset ovat hoikkia, pitkäraajaisia "hukkaputkia", jotka voivat syödä mitä vain lihomatta juurikaan. Tai sitten se on vain sattumaa?
Vierailija kirjoitti:
Suu on hiihdossa välttämätön, edes paralympialaisissa ei pärjää ilman.
👌
Sillä on suuri ilmanvastus, hidstaa huomattavasti. Vähän niinkuin Mietaas parta.
Hei itse olen entinen kilpahiihtäjä Terveys oli Ennen Kaikkea Kaiken Edellä Eli Emme Venytä Huulia se Ei ole mitenkään vaikuta hiihtoon.
Älkää Viitsikö Olla Typeriä ja Noin Lapsellisia Kyllä on ollut Mielikuvitusta.
Terveet elintavat ennen kaikkea ja kovat treenit ne sitä kuntoa ja mielenterveyttä pitää yllä " Äitee " Siiri Rantanen Hiihtää Vieläkin pitkiä Hiihtolenkkejä 95- vuotiaana Hän voitti useita Arvokisamitaleita Hiihtourallaan ja Oli kotiäiti.
Eikä maksettu Suuria summia palkkaa vaan piti käydä muualla töissä eikä sukset olleet kun 100 prosenttiset puusukset eikä ollut lasikuitua päällisenä ( niin eihän ne nykyaikaiset -kaan sukset ole lasikuitua muovia vaan runko on puuta , sitten vaan maalataan päällystetään suksi ja keksitään hieno nimi ja , sitten se suksipari on kallis itse lapsena kun hiihdon ensimmäisen nappulahiihtokilpailun puusuksilla Mulle naurettiin sille mutta nyt voi kaikille suksille nauraa kun ei ne sen kummempia ole (.
Miedon suuhun mahtuu 5 kg mämmiä.
Tai iso kalakukko.