Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei sinä koko työikäsi valtion palkkalistoilla ollut ns. yomerkonomi-tasoinen toimistotyöntekijä?
07.03.2021 |
Kysynpähän nyt, paljonko olet pystynyt säästämään palkoistasi rahaa ns. pahan päivän varalle, jos olet lapseton ja ollut alasi töissä yhtenäisesti vuosikymmenien ajan ja jo likellä normia työeläkeikääsi?
Mihin pystyisit säästämäsi rahat sijoittaa, jos niin päättäisit tänä päivänä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No paljon olet itse pystynyt säästämään?