Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämä siivoojana tosi raskasta?

Vierailija
07.03.2021 |

Tulee mielikuva köyhän miehen ammattina. Alhainen palkka, hiki menee kun joutuu keräämään kaikki sotat....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun elämä ollut raskasta siivoojana. Useamman vuoden sitä tein, tykkäsin työstäni ja pääasiassa asiakkaat arvostivat siivoojaa.

Vierailija
2/6 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miehen.

Kun itse siivosin, palkka oli hyvä, työn tuloksen näki heti eli se oli motivoivaa eikä työ tullut mukana kotiin tai yöuniin.

Eikä tarvinnut käydä salilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Pääsen töistä viimeistään klo 15 ja kesäkuukaudet olen omalla lomalla. Velat maksettu, lapsi maailmalla, täissä julkisella, ei tule hiki. Hoitajat hoitavat eritehommat.

Vierailija
4/6 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojilla on tosi erilaisia työpaikkoja. On niitäkin, joissa juostaan kieli vyön alla minuuttiaikataulussa pysymiseksi. Silloin on varmaan elämä raskasta.

Vierailija
5/6 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa se oli. Hoitajille tosiaan kuului eritteet ja niitten siivous ennen meitä. 60% oli siivous - ja ruuanjakoa ja loput palavereissa ja koulutuksissa olemista, osaston toiminnan kehittämistä, rapsat, lääkärikierrolle sanoin ei. Joku roti siinäkin mihin kaikkeen laitoshuolto nykyään osallistuu. Työaika jousti hyvin kun tein välillä sisään ja sai hyvin sovitettua työn muiden menojen kanssa.

Vierailija
6/6 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on  raskasta työtä kieltämättä ja usein huono palkka tosin on hyvä palkkaisia erikois hygienia töitäkin jotka myös kevyitä.

parasta siivoojan työssä usein itsenäisyys.pomoa ei näy kuin ehkä kerran vuodes jos sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä