Mitä mielikuvia sinulle herää aikuisesta naisesta, jolla roikkuu pieni pehmolelu laukussaan?
Kommentit (48)
Mä sain joskus isältäni sellaisen heijastavan pikkunallen. Sitten isäni mokoma otti ja kuoli. Heijastinnallea pidän edelleen siinä yhdessä kassissani roikkumassa.
Mitä se muiden napaa kaivaa, mitä kelläkin missäkin roikkuu.
söpöä! ja so what, itselläkin on vaikka mitä söpöjä pikku leluja ja olen aikuinen nainen. ai niin, on mulla pari hello kitty laukkuakin;) japanissa ihan normia että aikuisilla naisillakin on näitä juttuja.
Ei mitään. Olen nähnyt aikuisilla miehilläkin.
Ei yhtään mitään.
Voi olla saatu lahjaksi joltain rakkaalta ihmiselta, muisto jostain, tai muuten vaan kiva, ja söpö laukkuun kiinnitettäväksi, eikä asia kuulu minulle pätkääkään.
Ymmärrän, että rotankikkareen kokoisille aivoille tuottaa suuria haasteita ymmärtää, mutta yritä edes ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti sympaattinen ja mukava henkilö, ei mikään ”myrkyn niellyt” tosikko.
Tosikkokin voi olla mukava!
Tosikoilla (tai siltä vaikuttavilla) voi itse asiassa olla hyvinkin älykäs huumori ja tilannekomiikan taju, joka tulee sopivassa tilanteessa tai olosuhteissa ilmi. Eivät välttämättä hekota ihan kaikille höpö-höpöjutuille eikä huumorintaju tietenkään kaikkien kanssa koskaan voi natsata.
Ei mitään, ku ei oikee kiinnosta. Itelläni roikkuu Goku-avaimenperä repun vetoketjussa. Ketä se kiinnostaa? Ei ketään. Eikä tommoset koristeet kerro ihmisestä paljoo mitää. Korkeintaa kiinnostuksenkohteista, jos edes niistäkään.
Minulla ei roiku pieniä pehmoleluja vaatteista eikä laukusta. Vaatteeni ja asusteeni ovat huivia lukuunottamatta aina mustia.
Kun lähden ajamaan pitempää matkaa, otan apukuskin paikalle äidin ompeleman nallen ja sommittelen turvavyön sen ympärille. Joskus sillä on ollut kartta tassuissa. Ja ikää minulla on reilut viisikymmentä, nallella vähän vähemmän.
Taidan hankkia 😻