Mitä mielikuvia sinulle herää aikuisesta naisesta, jolla roikkuu pieni pehmolelu laukussaan?
Kommentit (48)
Että kuinkahan paljon niitä on vielä lisää kotona...
Vierailija kirjoitti:
Saako pitää luonnonvaaleassa laukussa punaista huopasydäntä,kun on kiva väriläiskä?
Pidän jokatapauksessa.
Huopasydän :3 Tottakai saat pitää! Lutuista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielikuvia sinulle herää aikuisesta miehestä, jolla roikkuu "rekkamiehen pastilli" perskarvoissaan?
Miten tämä kommentti nauratti vielä toisellakin lukukerralla😂😂😂
Mahdollisesti sympaattinen ja mukava henkilö, ei mikään ”myrkyn niellyt” tosikko.
lelut kuuluu lapsille. typerää tuollainen.
Ei kehtaa roikuttaa Visa Electronia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sellaisia heijastavia pehmoleluja.
Minulla on sellainen työlaukussani ihan siksi että pienet oppilaat tykkää niistä.
Jotkut niistä pehmoleluista on muotisuunnittelijoiden suunnittelemia koristeita ja maksaa lähtönä toista sataa euroa örkki. Mitä ajattelen 200e turhakkeesta? No tuolla on rahaa.
Kokemuksesta voin kertoa, että äärimmäisen lapsellisia tapauksia.
Minulla on muutama pehmoeläinheijastin. Ovat käteviä, koska sama esine toimii heijastimena, laukun tunnisteena ja leluna lapsille.
Äitienpäivälahjaksi saatu pehmoheijastin.
Jooo naisella ihan jees mutta annahan olla jos miehellä roikkuu laukussa tai repussa joku heman-ukkeli, hitto mikä outo hyypiö!
Ei liian tosikko nainen. Tykkää hellyydestä.
Mulla ei ole pehmolelua laukunpielessä, mutta pidän ihan häpeilemättä Disney-paitoja. :D
Pehmolelut ovat naisten versio ”miesluolasta” jossa on sarjakuvia, flipperi, konsolipelejä jne. Eli jonkinlaista kipuilua aikuisen identiteetin kanssa; haetaan turvaa teini-iän symboleista.
Mulla roikkuu Kipling-laukusta se kaikkien merkin laukkujen mukana tuleva pehmoapina.
Mulla ei ole lapsia, mutta tykkään pehmoleluista ja avaimenperistä. Pidän joskus olkalaukussani ja repussa roikkumassa pientä avaimenperäpehmolelua. Mulla on kettupehmolelu sekä kettuheijastin.
Kettu on mun lempieläin.
N27
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti sympaattinen ja mukava henkilö, ei mikään ”myrkyn niellyt” tosikko.
Tosikkokin voi olla mukava!
Ehkä lapsen tai lapsenlapsen antama. Lapset keksii noita ja täytyy pitää mieliksi?
Heijastin?