Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ostoskärryissä. Valitusta.

Vierailija
09.08.2006 |

Pitääpä nyt ottaa esiin kauan mieltäni närästänyt asia, eli miksi vanhemmat sallivat lastensa olla kaupan ostoskärryn koriosassa? Ainakin meillä päin jokaisessa marketissa on useassa paikassa kylttejä, joissa kielletään lapsia matkustamasta ostoskärryissä muussa kuin siihen tarkoitetussa paikassa eli siis istuinosassa.

Syy tähän löytyy ennen kaikkea hygieniasta ja turvallisuudesta.

Raivostuttaa vanhemmat, jotka kokevat oikeudekseen poiketa säännöistä.

Ei ole kovin mukavaa laittaa omia ostoksiaan kärryihin missä edellisen käyttäjän lapsi on seissyt/löhöillyt nenäänsä kaivaen.

Näinpähän nuo linnunpaskat ym. eritteet päätyvät omiin patonkeihini ja muihin avonaisissa paketeissa oleviin ruokiin ja pakkauksiin.

Omat lapseni istuvat istuinosassa ja jos ei siinä viihdy niin otetaan pois, koriosaan on turha vinkua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet.

Eiköhän ne pöpöt tule ihan muualtakin. jokusen kerran olen nähnyt kun pienet lapset laittaa ihan lapiolla hiekkaa suuhunsa ja ime eteisessä kengänpohjaa...

Suomessa on lähes kaikki ruoka pakattu moninkertaisiin kääreisiin. Eiköhän ne suojaa ostoksia.

Vierailija
2/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella nenäänsä pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin pidetään maassa ja sit laitetaan suoraan ostoskärryn koriosaan.

Minä ainakin olen pari kertaa ihan pakosta laittanut uhmaikäiset koriosaan seisomaan kun en ole muuten päässyt kasseineni kassalta autolle. Ja aijon näin tehdä vastaisuudessakin jos muksu heittäytyy oikein hankalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi