Mies hyväksikäyttää rahallisesti
Onko tässä teidän mielestä järkeä?
Ollaan tunnettu noin kuukausi. Mies on muuten tosi huomaavainen ja rakastava. Haluaa esitellä minut kavereilleen ja vanhemmilleen jne. Mutta hän on rahaton opiskelija. Hän lainaa minun autoa kokoajan, pyytää rahaa lainaan että maksaa joskus kun pystyy (ei suuria summia mutta kuitenkin) olettaa että minä maksan kaiken jos käydään jossain. Bensat, ruuat,juomat.
Tulee minun luo parikertaa päivässä syömään.
Toisaalta minua ei haittaa kun itsellä hyvä rahatilanne, mutta olen alkanut miettimään että rakastaako hän oikeasti vai onko vaan sen takia minun kanssa että saa paljon minulta apuja.
Muuten meillä menee siis hyvin eikä valittamista. Itse en vaan ehkä kehtaisi edes pyytää mitään kun ollaan tunnettu vasta niin vähän aikaa.
Pitäisikö hälytyskellojen soida vai olisiko teidän mielestä ok tilanne?
Olen myös miettinyt johtuuko iästä. Itse olen 27v ja mies 21v, onko vaan liian nuori.
Mies on luonteeltaan tosi kiltti ja ottaa aina muut ihmiset huomioon, ei puhu pahaa kenestäkään ja auttaa ketävaan kuka tarvitsee apua.
Kommentit (25)
Mitä nyt v**tua taas! Mies siis kuppaa sulta rahaa/ruokaa päivittäin, mutta muuten menee hyvin. Ja tunteneet olette kuukauden? Voi elämän kevät.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa miehen elämään. Aloitus kun olisi toisin niin täällä sanottaisiin, että tietenkin miehen pitää parempituloisena tarjota pienempituloiselle naiselle.
En ole kyllä koskaan nähnyt sellaista kommenttia täällä. Taitaa olla sinun päässäsi vain.
Toi voisi olla hetken aikaa ok jos olette tunteneet pitkään muuttaisitte vaikka ap:n työn perässä jonnekin.Kuukauden tuttavuuden jälkeen ei todellakaan.
Niin monta 🚩🚩🚩
Kokeile laittaa rahahanat täysin kiinni ja et lainaa autoa enää ollenkaan ja siinä näät meneekö teillä vielä hyvin. Keksit vaikka tekosyyn että vanhemilla tuli yllättäviä kuluja ja tartteevat auton lainaan/auto on huollossa.
Aikamoiselta loisinnalta kyllä kuulostaa, ikinä koskaan milloinkaan ei pitäis lainata toiselle rahaa. Outoo ettei oo myöskään sovittu takaisin maksamisesta.
Vakiintuneessa parisuhteessa. Silloin, kun esim tehdään lapsia ja joutuu olemaan töistä pois tai saatetaan muuttaa toisen työn perässä. Hieman eri juttu kuin alusta saakka puhdas loisiminen.