Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa taas ihan älyttömän hyvää tonnikalakastiketta. Ja minulla on myös salainen niksi, miten spagetista tulee parasta! Ommnommnomm

Vierailija
07.03.2021 |

Olipa hyvääää

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikasin syöt lounasta.

Vierailija
2/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tomaaattikastike siinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on salainen niksi, millä tonnikalakastikkeesta tulee parasta!

Vierailija
4/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan toisinaan ripauksen sipsien dippijauheita. Viimeksi laitoin Ranch jauhetta...palautetta tuli että onpa maukasta! Tietenkään en paljastanut, laitoin vaan ns 'yhtä sun toista yrttiä'

Vierailija
5/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miten teit tonnikalakastikkeen.

Vierailija
6/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan toisinaan ripauksen sipsien dippijauheita. Viimeksi laitoin Ranch jauhetta...palautetta tuli että onpa maukasta! Tietenkään en paljastanut, laitoin vaan ns 'yhtä sun toista yrttiä'

Niin eli nimenomaaan mausteita ettei sun tarvii esim sipulia sinne lähtee pilkkomaaan. Maku on olemassa muttta ei sipulia ja siitä saatavaa ravintoa.

Vierailija
7/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli nimenomaaan mausteita ettei sun tarvii esim sipulia sinne lähtee pilkkomaaan. Maku on olemassa muttta ei sipulia ja siitä saatavaa ravintoa.

Onnhan se vähän nihkeetä itelläkin tuo ruoanlaitto. TUlee esim laitetua jotain basilikaa tyyliin viimeistelyn merkeissä heittää päälle runsain kourin niin eipä se oikein sitten muulle maistukkaan enää.

Vierailija
8/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnhan se vähän nihkeetä itelläkin tuo ruoanlaitto. TUlee esim laitetua jotain basilikaa tyyliin viimeistelyn merkeissä heittää päälle runsain kourin niin eipä se oikein sitten muulle maistukkaan enää.

Tuleee kaarteen takaaa tämä muttta hieno keksintö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä