Oletko jättänyt juhlimatta 50v. Synttärit?
Katuukohan tuota myöhemmin, jos ei juhli. Toisaalta korona taitaa estää tänä vuonna nämä juhlat,,ei siis välttämättä omissa käsissä.
Kommentit (21)
no en,ei sinne ois ketään tullut vaikka ois kutsunut..."oon töissä...oon mökillä...ei saa koiravahtia sillon just...kissa on kipee...lapsi on sairas..."
kukaan ei pidä minusta niin paljoa,siis en viettänyt enkä viettänyt 60v enkä 70 taatusti
Kyllä vietin. Aika isostikkin vielä. Juhlat kesti kotonani pe-su, ei tosin samoilla vierailla koko vkl. Tästä on kuitenkin jo muutama vuosi eli elettiin aikaa ennen koronanpa*Kaa.
Jätin juhlimatta. En juhlinut kolmekymppisiäkään, nelikymppiset minulle järjestettiin yllätyksenä, pienimuotoisesti.
Juhlin ainoastaan puolison ja lapsen kanssa.
Juhlin 50-v näin:
-perheen ja läheisten sukulaisten kanssa kakkukahvit,
-kavereille noin 10 hlön tarjosin saunaillan, hyvät ruoat ja juomat, tyyliin klo 18-23,
-työpaikalla kakkukahvit koko porukalle, noin 70 hlö. Oli yllättävän edullista ottaa ns. kilokakkua, pullaa, keksejä jne.
Tekisin uudelleen noin. Se oli minun tapani. Jollain muulla on toinen.
T. M50 (kohta 51)
En, mutta sitten kun oon muutaman vuoden päästä tuossa merkkipaaluiässä (jos en sitä ennen delaa), niin en todellakaan vietä. Mitä juhlimisen aihetta siinä muka on?
Eihän tuollaisten juhliminen ole ollut muodissa enää vuosiin.
Nelikymppiset juhlin isosti mutta viisikymppisiä en. Ei ollut sellainen fiilis silloin, että olisi huvittanut juhlia järjestää. Työpaikalla on tapana juhlistaa työnantajan toimesta, mutta en halunnut sitäkään.
Voi olla että kuusikymppiset järjestänkin taas. Ei mitään periaatteellista ole juhlia vastaan.
Minulla ne bileet on vielä edessä Ja onneksi tunnen ihteni vanhaksi akaksi . Moni Tuttavani täyttää kyllä 50 ja pari Sukulaista Sukulaiseni tuntien ei ehkä juhli mutta eräs Tuttavani on bilehile Hän juhlii .Itsekkin kyllä pidän juhlista jos kutsutaan olen monen moisia kemuis työnikin kautta päässyt käymään ei vaan 50- Siis juhlis Näissä Ei Ole Virrannut Alkoholi Ei ole Niihin Juhliin Passannu Alkoholi Pitänee mainita ettei luulla, että toi on oikea nestemäisten juhlien suosiva.
Ei suinkaan .
Vaan kyllä olen muuten Aina lähdössä Juhliin jos kutsutaan.
N46
En tule juhlimaan, ehkä perhepiirissä kakku oli koronaa tai ei. Inhoan keskipisteenä olemista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaisten juhliminen ole ollut muodissa enää vuosiin.
Mitä välii? Juhlii jos tahtoo tai on juhlimatta
Enpä viettänyt 50-vuotispäiviäni, olin töissä ihan normaalisti, vaikka se olisi ollut palkallinen vapaapäivä.
En saanut yhtään lahjaa, enkä halunnutkaan.
Viimeksi olen jotenkin viettänyt jotenkin syntymäpäivääni n. 10-vuotiaana.
Käytiin parin kaverin kanssa vähän Afrikassa metsästämässä yhteisillä viiskymppisillä. Oli hyvä syy laittaa lehteen "matkalla".
En viettänyt millään lailla kun ei ole ystäviä eikä perhettäkään ole siunaantunut.
En juhli, koska ei voi enää ilmoittaa Suomen Kuvalehden synttärisivulla.
Mulla jäi juhlat väliin joulun tienoilla koronan vuoksi. Ajattelin kyllä bielä juhlistaa, jos koronatilanne vain sen sallii, eli juhlat tulossa kun olen viimeistä päivää 50!
Itselläni olisi mokoma päivä edessä parin kuukauden päästä. Ei ole mitään pystynyt suunnittelemaan. Ei ole oikein mitään ulkopaikkaakaan, minne menisi. Ehkä vain tilaan itselleni kakkupalan ja kukkakimpun.
Ap, muistathan että jos puhelimesi tarjoaa isoa alkukirjainta pisteen jälkeen paikkaan johon suuri alkukirjain ei kuulu, voit itse korjata sen pieneksi. On vaan suurta laiskuutta olla korjaamatta tekstiä kun siihen on olemassa mahdollisuus.
Vietin 50 v synttärit Roomassa ja 60 v New Yorkissa. 70 v nyt tammikuussa kämp-hotellissa. Mukana ystävä