Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatko ennen maskin käyttöä?

Puoliksi meikattu
06.03.2021 |

Laitan itse vaan bronzing powderia otsalle tai sitten tummempaa läpikuultavaa värivoidetta. Ripsiväriä tietysti myös kun silmät edelleen on näkyvissä :D
Poskille ja leukaan en laita mitään, en kyllä käytäkään huuli- tai poskipunaa koskaan.
I <3 masks!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet näytä Trumpilta!

Vierailija
2/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en enää meikkaa. Paitsi joskus harvoin kun ei tuntuu et oon ollu liiak monta päivää yöpaidassa eikä tunnu enää ihmiseltä. Mutta sillonkin vaan kotiolosuhteissa. Maskin alla meikistä tullee vaan maskne. :( :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö kuitenki spermaa kasvovoiteena?

Onpas outo kysymys. Mistä mä sitä lypsäisin.

Vierailija
4/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taju meikaatko itsesäsi vaan muiden takia? Itse en ikinä meikkaa en edes ihastukseni takia, joten girll jos meikkaat meikka koska välität itsestäsi ja halut olla itsesi mielestä kaunis (:

t. 17v  afrikalainen tyttö

Vierailija
5/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuonokopan mallinen maski peittää vähemmän kasvoja joten on pakko meikata koko naama.

Vierailija
6/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Maski ei vaikuta meikkaamiseeni. Ehkä jos joutuisin pitämään maskia 12 tuntia päivässä, niin sitten. Pidän sitä vain melko lyhyitä pätkiä kerrallaan.

Vierailija
7/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikkaan joka päivä, olipa maski tai ei. Ainoastaan huulipunan voin jättää välillä maskia käyttäessäni pois.

Vierailija
8/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees

M35

Vierailija
9/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en meikkaa kuin silmät.

Vierailija
10/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

M

Vierailija
11/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset ei meikkaa.

n18

Vierailija
12/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan koska haluan näyttää hyvältä itseäni varten. En istu maski päässä kotona ja sinne kuitenkin tulen jossain vaiheessa vielä menemään päivän aikana.

Vierailija
13/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko työpäiväpäivä maski käytössä. Siinä ajassa menis meikki pilalle ja muutenkin turhaa touhua meikata liikaa.

Vierailija
14/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään juurikaan käy ihmisten ilmoilla muuten kuin kaupassa tai urheilemassa. Käytännössä en siis meikkaa enää koskaan. Tällaiselle vuosia aknesta kärsineelle ero on iso, aiemmin en olisi suostunut sinne kauppaankaan menemään ilman meikkivoidetta, mutta maskin takana uskallan.

Vierailija
15/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koko työpäiväpäivä maski käytössä. Siinä ajassa menis meikki pilalle ja muutenkin turhaa touhua meikata liikaa.

Mulla ei kyllä mene piloille, vaikka onkin koko päivän. 

Vierailija
16/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö kuitenki spermaa kasvovoiteena?

Onpas outo kysymys. Mistä mä sitä lypsäisin.

Varmaankin kullista.

Vierailija
17/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käyttää huulipunaa ihan arjessa. Kurjaa ettei sitä nyt voi käyttää julkisesti, huulipuna on meikin kruunu.

Vierailija
18/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan, jos ehdin, viitsin ja jaksan. Minulla on aina siistit kulmakarvat ja koska iho on hyvässä kunnossa, niin se ei tarvitse juuri meikkiä. Viime viikolla meikkasin kerran, kun heräsin vartin liian aikaisin ja en keksinyt muutakaan tekemistä. N46

Vierailija
19/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käyttää huulipunaa ihan arjessa. Kurjaa ettei sitä nyt voi käyttää julkisesti, huulipuna on meikin kruunu.

Miten niin ei voi? Onko siis joku muu syy, kuin maski? Itse ainakin käytän. Lisäillä toki täytyy, silloin kun ottaa maskin pois kun sitä pakostakin vähän maskiin jää. Mutta ei ole iso vaiva. :)

Vierailija
20/20 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muka saa näyttää huolitellulta, vaikka maski olisi käytössä? En halua olla mikään kalpeanaama. Silmämeikki on lisäksi nyt ratkaisevan tärkeä!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme