Uuden miehen murahtelut pelottaa
Mies on iskohko 197kg 110kg ja välillä murahtelee susikoiralleen "tänne näi" "pois sieltä" jne.Olen siis pieni 155cm nainen ja pelottaa :( Mies ei minulle murahtele, mutta pelottaa miehen murahtelut :(
Kommentit (9)
Sun kannattaa toimia samoin kuin pienet koirat toimii: puraiset häntä nilkasta ennen kuin ehtii seuraavan kerran murahdella.
Jos ei ole mukava olo kumppanin seurassa ei varmaan kannata sen seuraan jäädä?
Taitaa AP itse olla tuo iso mies-pieni elin combo. Olisiko vielä melko kimeä ääni jolla ei juuri murahdella?
Tuollainen ihminen , joka MURAHTELEE koiralleen , MURAHTELEE taatusti ja paljon sinullekkin ap, kun se aika koittaa. Näitä on nähty, tuttavani suvun miehet on just sen tapaisia reuhojia. Pakene ,jos et halua sitä raivoa kohdallesi. Aihetta ei tarvitse olla, riittää ” nuppineulan putoaminen lattialle”.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ihminen , joka MURAHTELEE koiralleen , MURAHTELEE taatusti ja paljon sinullekkin ap, kun se aika koittaa. Näitä on nähty, tuttavani suvun miehet on just sen tapaisia reuhojia. Pakene ,jos et halua sitä raivoa kohdallesi. Aihetta ei tarvitse olla, riittää ” nuppineulan putoaminen lattialle”.
Pitäisikö aloittajan jättää koira miehen armoille vai ottaa mukaan. Onko mies eläinystävällinen vai kroonisesti tyly.
Kannattaa ap totella kun mies murahtelee
Siis 197cm ja 110kg.ap