Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona vei mummivuoden

Vierailija
06.03.2021 |

Minulla on lapsenlapsi jota en koronan takia ole tavannur vuoteen. Lapsi on päiväkodissa ja itse ole monisairas jota pidetään koronalta suojassa. Voin kyllä ihan hyvin ja ulkoile n mutta lapsen vanhemmat haluavat noudattaa suosituksia.

Tuntuu että välimatkamme lapsen kanssa kasvaa. Olen surullinen. Soittelemme videoitse

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa voi harmi

Vierailija
2/10 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä videoyhteys. Mitä valitat, kaikki ovat samassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tässä muutkin mummot on menettäneet. Minkäpä sille mahtaa. Nyt on näin. Onneksi ei ole pahempaa, kuten sota.

Vierailija
4/10 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan jo varmasti saat rokotuksen, sitten helpottaa!

Vierailija
5/10 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalle tämä on mikään juhlavuosi ollut, useimmat on joutuneet luopumaan jostain ja osa paljosta. Mummit vaan tuntuu pitävän kaikista suurinta meteliä ja jopa syyllistävän lasten vanhempia, jotka haluavat noudattaa terveysturvallisuutta.

Vierailija
6/10 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona voi nähdä ja jutella kasvotusten, pitämällä kuitenkin etäisyyden.

Vierailija
7/10 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on joutuneet luopuneet hengestään tai terveydestään tai toimeentulostaan. Sullahan on asiat hyvin, kun on videoyhteys ja olette tavanneet ulkona. Siksi, että sinua suojellaan.

Vierailija
8/10 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi vuosi sinkkuna. Kohta tulee ikä vastaan ja en ehdi saada omia lapsia ollenkaan. Pelkkää yksinäisyyttä vaan. Kuulun vakavaan riskiryhmään joten eristäytyminen välttämätöntä.

Vierailija
9/10 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen omia lapsenlapsia tapaillut viikottain, yökylässäkin oltu puolintoisin. Ei ole tartuntoja ollut eikä koko koronaa meijän poruoilla. Ja maskeja ei ole liiemmin käytetty. Aikuiset etätöissä ja omilla autoilla liikutaan mut normisti kaupoissa ja uimassa ja silleen. Ei vaan panikoida turhia, eikä olla hysteerisiä.

Vierailija
10/10 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mummini kuoli. Halusin nähdä häntä, mutta ei käynyt sukulaiselle. Nyt hän on kuollut ja minun elämäni yksi tärkein iunen on poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi