Miehet, jotka toivovat vain tyttöjä....
ovat mielestäni VÄTYKSIÄ!
Eipä tarvi sitten ottaa vastuuta miehen mallina olemisesta, kun sehän on päivänselvää, että äiti ottaa päävastuun tytön hoidosta.
Ei tarvi miehen tehdä mitään isä-poika juttuja, ku on vaan tyttöjä.
HALUAVAT VAIN PÄÄSTÄ HELPOLLA!
Kommentit (27)
Kun näiti tyttöjen ja poikien juttuja kysyitte!
keskiajalla eläviä juntteja. Ja meillä mies käy muuten vaimonsakin kanssa shoppailemassa.
että ei meillä mieskään vie ketään lätkään, ei jalkapalloon, ei kalaan. Ei harrasta semmoisia. Mies vie kyllä kaikki tytöt ja pojat lenkille ja uimaan koska äiti taas ei sellaisia harrasta. Äiti vie kaikki pojat ja tytöt kaikkiin ohjattuihin harrastuksiin koska iskää ei semmoiset kiinnosta. Yritti tää äiti viedä pojat jalkkikseenkin, mutta ei poikia kiinnostanut.
Tälle äiskälle taas ei tulisi mieleenkään ottaa ketään mukaan shoppailemaan jos sinne kerran vuodessa sattuu ehtimään, ei edes ystävätärtä saatika lasta. Se on minun omaa aikaa!
Eikös me vanhemmat nyt sitten olla kunnon roolimalleja, vai?
Saattaa ostaa esim. 3 samanlaiset farkut kerralla, niin on vähäksi aikaa taas. Silti se ei elä keskiajalla.
Suoraan sanottuna mun mielestä miehet jotka käyvät kuin naiset shoppailemassa usein, ovat mielestäni outoja. Miehen pitää olla mies, eikä mikään neiti. Paskalle ei tietenkään tartte haista. Mä kulutan rahaa ostosparatiiseissa/helvetissä. Mies voi pistäköön rahaa autoihinsa.
Ja vaikea olisi kuvitella miestä leikkimässä meidän tytön kanssa barbeilla tai bräzeillä. Eikä tarvitsekaan, aikaa voi viettää muutenkin yhdessä. En mäkään konttaa meidän pojan kanssa pitkin huoneita, autoilla leikkimässä. Ei vaan jotenkin luonnistu, kokeiltu on.
Vierailija:
14! mistä sä ton keksit? taidat olla pelkkien tyttölasten äiti. Nehän on tunnetusti katkeria kaikille!
Meillä on ihan tasa-arvoinen parisuhde miehen kanssa. Kunniotusta riittää molemmilta ja molemmille. Halutaan toki miellyttääkin toista parhaamme mukaan.
Meille on syntynyt tyttö -93 ja poika -00. Molemmat on ollet toivottuja. Me haluttiin tyttö ja poika. Ja siitä onnekkaita oltiin kun haaveet tältä osin kävi toteen. Meillä on myös paljon kavereita molemmilla, miehiä, naisia, yhtisiä ja vaan omia kavereita. Keskustellaan ja puhutaan paljon. Näistä keskusteluista johtuen pystyin kirjoittamaan omat näkemykseni sukupuolitoiveista.
Elämän on äitini ja isäni hankkinut mulle 33 vuotta sitten! toista ei tietääkseni saa, ja en edes halua, nykyisessä ei ole mitään vikaa.
Ei sulla taida olla kaikki aivan kotona?!?
Mitä täällä nyt on lukenut tyttölasten äitien kirjoituksia, niin oikeen hirvittää. Haukutaan kaikki pikkupojat. Muutenkin ihan ala-arvoisia juttuja. Poikien äideiltä tulee taas ihan ok. stooriakin ja myös uskallusta tunnustaa haluavansa tytönkin joskus ehkä.
Monesti oon miettinyn että, mistäköhän johtuu?
Itse olen 2 pojan ja 2 tytön äiti.
Pojathan ovat kuitenkin iskän kilpailijoita. Meillä se näkyy varsinkin nyt kun pojat ovat esimurrosiässä. Koko ajan on iskän kanssa kamala tappelu ja kädenvääntö käynnissä. Äijä yrittää ottaa luulot pois pois pojilta ja pojat taas parhaansa mukaan äijältä (ja pyytävät jatkuvasti äitiä antamaan tulisuojaa).
likan taas ei tartte kun kattoa iskää suu mutrussa ja pää kallellaan niin saa kaiken periksi, oikea lellikki!
Kyllä meillä ainakin se miehen malli tuntuu pojille olevan se, että määräillään, simputetaan ja toista ei kuunnella. Mitään muuta erilaista ei kohteluissa käsittääkseni ole. Mitä ne on ne " miesten jutut" joita isien ja poikien pitäisi tehdä yhdessä?
Kolmen pojan ja yhden tytön äiti