Syöttääkö joku koiralleen maksalaatikkoa?
Tunnen ihmisen joka syöttää. En oikein keksi miksi.
Kommentit (28)
Meidän koira diggailee maksalaatikosta ihan kympillä, saa sitä ehkä pari kertaa vuodessa.
Jokaiselle koiralleni olen syöttänyt piimällä valeltuna.
Ehkä vanhat ihmiset syöttävät, mm. 80-luvulla pentukoirille suositeltiin kermaviiliä ja maksalaatikkoa syötäväksi.
Miksi syötätte? Se ei taida olla niille kovinkaan terveellistä?
Se on yleensä koiralle suurta herkkua joten miksei sitä voisi silloin tällöin antaa.
Kunhan on rusinatonta niin hyvin voi syöttää joskus harvoin herkkuna.
Näissä ihmisille tarkoitetuissa ruoissa ja makkaroissa ym. on aivan järkyttävästi suolaa koiran kokoon nähden, joten siksi niitä ei saa paljoa antaa eikä usein.
Joo, koska se tykkää. Silloin tällöin ostan, etennin jos sattuu että se on punalaputettu. Syntymäpäivänään piski saa aina maksalaatikkokakun eri tavoin koristeltuna.
On 13-v täysin terve harmaantunut mummokoira <3
Vierailija kirjoitti:
Ja perustelut tälle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miten ei taida olla?
Mä annan joskus. Koira syö enimmäkseen nappulaa, joten pyrin antamaan sille myös muuta ruokaa välillä.
Olen ostanut muutaman kerran koiralle sen elinaikana (1,5 v). Syö siitä ehkä neljänä päivänä. Tykkää kovasti, mutta eihän sitä usein kannata antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja perustelut tälle, kiitos.
Siinä on ihan liikaa suolaa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut muutaman kerran koiralle sen elinaikana (1,5 v). Syö siitä ehkä neljänä päivänä. Tykkää kovasti, mutta eihän sitä usein kannata antaa.
Ei tosiaan, koira ei ole kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei taida olla?
Mä annan joskus. Koira syö enimmäkseen nappulaa, joten pyrin antamaan sille myös muuta ruokaa välillä.
No ei maksalaatikko ole sitä "muuta ruokaa" jota koira tarvitsee, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei taida olla?
No ei maksalaatikko ole sitä "muuta ruokaa" jota koira tarvitsee, haloo.
Mikä sulla on hätänä?
Saa joskus pääruokansa (laadukas nappula) lisukkeena. Riisiä ja maksaa, toki suolaista mutta tuskin pieni mää silloinbyällöin haittaa
Kyllä.
Rusinatonta.
Ostin vähän aikaa sitten -50% hintaan 6-7 rasiaa, pari heti käyttöön, loput pakastimeen. Koiran herkkua!