Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita tuo Putous

Vierailija
06.03.2021 |

Uskomattoman huonoa läppää..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahmot rasistisia. Pilkataan muita kansallisuuksia tai kehitysvammaisia.

Samaan kiinnitin huomion

Vierailija
22/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää katsoa ohjelmaa, joka ärsyttää? Oma televisioni on viimeiksi ollut käytössä etäpalaverissa läppärin lisänäyttönä. Televisiolähetysten katselussa joskus 8 kuukautta sitten. Areenasta näkee kaiken tarvittavan, ei kiinnosta nelkun ja vastaavien roskakanavien tarjonnat.

Mulla jää joskus tv päälle kun olen katsonut jotain tai sitten vaan pidän sen taustalla tuomassa eloa asuntooni, joten en siis katsomalla katsonut, vaan pläräilin puhelinta ja kuuntelin ihan vahingossa melko pitkänkin aikaa niitä juttuja kunnes "havahduin" ja kysyin itseltäni, miksi pidän taustalla tällaista schaissea 😁

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kaikki taputtelut ja mainokset runtattu yheksi pötköksi joko ihan ohjelman alkuun tai loppuun niin voisi passata ne ja selviäsisi katselu-urakasta kolmesa vartisa

Vierailija
24/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sitä pullamössöaivojen viihdettä, jolle valitettavasti suurin osa Suomesta tuntuu nauravan.

Vierailija
25/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hauska. Iloa tähän kakkaiseen ja rajoitettuun elämään.

Vierailija
26/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää katsoa ohjelmaa, joka ärsyttää? Oma televisioni on viimeiksi ollut käytössä etäpalaverissa läppärin lisänäyttönä. Televisiolähetysten katselussa joskus 8 kuukautta sitten. Areenasta näkee kaiken tarvittavan, ei kiinnosta nelkun ja vastaavien roskakanavien tarjonnat.

Mulla jää joskus tv päälle kun olen katsonut jotain tai sitten vaan pidän sen taustalla tuomassa eloa asuntooni, joten en siis katsomalla katsonut, vaan pläräilin puhelinta ja kuuntelin ihan vahingossa melko pitkänkin aikaa niitä juttuja kunnes "havahduin" ja kysyin itseltäni, miksi pidän taustalla tällaista schaissea 😁

Ap

Mulla on samaa. Roikun netissä läppärillä ja joku satunnainen kanava on jäänyt päälle. Sitten havahtuu ärsytykseen mitä shaibaa tässä oikein pitää kuunnella? Sitten joko kanavan vaihto tai koko toosa kiinni.

Vierailija
27/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli vitsit parempia. Riitti naaman vääntely tai mies mekossa.

Vierailija
28/37 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika kehittymätön huumorintaju jos tuollainen sonta naurattaa.

Vierailija
29/37 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kanavia on useita ja tv:stä löytyy nappi jolla sen saa pois päältä. Olen kanssasi samaa mieltä, että kyseinen formaatti on aina ollut kuraa. Yritin tosissani katsoa kaikkien hehkuttamana ko sarjaa, mutta ei mun juttu, toisille sitten enemmän.

Vierailija
30/37 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ärsyttäisi jos sitä katsoisin. Onneksi mun ei oo pakko.

Itse en ikinä päässyt ko formaatin iloihin sisään, läpät ei kolahtanut. Mutta työkavereihin iski ja lujaa hokivat ko. Sarjan laatu sketsejä ja aina yhtä hölmistyneenä, et etkö tosiaan tajua ja seuraa kyseistä sarjaa.. Joo en.

Vierailija
31/37 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä ollenkaan kun en ole koskaan katsonut.

Vierailija
32/37 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folke ja Patja ovat hyviä, kehittyvät kauden edetessä. Varsinkin Patja, joka ärsytti alussa.

Vierailija
33/37 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän christoffer on juontajana, kun jos hän näyttelisi, niin putous paaaljo parempi!! Paras kaikista C. S ! 👌

Vierailija
34/37 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kerennyt ärsyttää muutamaan minuuttiin

Vierailija
35/37 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lapsille suunnattu, Pönttö niin ärsyttävä, myötähäpeä.

Lauluosuudet hirveitä.

Parasta aina viikkokatsaus ja Folke <3

Vierailija
36/37 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Jokerikierros oli täysin turha, ja täysin epäonnistunut. Mieheni sanoi ennen lähetystä että tonni vetoa, että Tonttu tippuu. En lyönyt vetoa.

Vierailija
37/37 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti ollut täyttä scheissea. En ymmärrä kuka tuolle nauraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi