Mitä maksaisit sohvasta?
Missä kulkee kipuraja? Tarkoittaako korkea hinta aina laatua vai saako halvemmallakin hyvälaatuisen sohvan?
Kommentit (22)
Alle 2 tonnia olen maksanut. Kotimainen tilaustuote omilla valinnoilla (kangas, koko, käsinojamalli, vuodemekanismi).
No Ikeasta ostin kesällä 515 € maksavan eli siinä meni kipuraja.
2000€ olisi varmaan oma kipuraja. Toki riippuu siitä millainen sohva olisi.
Nykyiset 2 ja 3 istuttavat maksoivat karvan alle 8000€ yhteensä. En ostaisi yli 10000€ maksavia missään tilanteessa.
Torista saa ihan ilmaiseksikin hyviä sohvia.
2000e maksoin kun olin varoissani. Nyt maksaisin varmaan 500e. Mutta tää 2000e sohva kestää varmaan mun lopun ikää.
Kuunhan on harmaa kulmasohva. Valkoista en ottaisi: näkyy liat liika helposti vaikka en olekaaan mikään sottapytty. Alle 15 egeee.
Uutena max 200, käytettynä max 100. Mun sohvat melkei aina ollu kierrätyskeskuksesta ja ne noin 50-70e.
Vierailija kirjoitti:
Kuunhan on harmaa kulmasohva. Valkoista en ottaisi: näkyy liat liika helposti vaikka en olekaaan mikään sottapytty. Alle 15 egeee.
Mustaaakaan en itseasiassa ottais: imee liikaaa valoo.
Joku 300-400. Ärsyttää kun halpissohvat ovat AINA harmaita, miksei edes valkoisia tai mustia ole valikoimissa!
Vierailija kirjoitti:
Alle 2 tonnia olen maksanut. Kotimainen tilaustuote omilla valinnoilla (kangas, koko, käsinojamalli, vuodemekanismi).
Kotimaisuudesta voisin kyllä maksaa vähän ekstraa. 1500€ on silti maksimi.
Vierailija kirjoitti:
Joku 300-400. Ärsyttää kun halpissohvat ovat AINA harmaita, miksei edes valkoisia tai mustia ole valikoimissa!
Ikeasta saa kyllä vaikka punaisenkin
2500 on kipuraja. Sohvan pitää kuitenkin olla iso, kulma- tai divaanimallinen ja aitoa nahkaa. Juuri ostin uuden sohvan ja 2500 jäi hinnaksi. Kotimaista ei tällä rahalla saanut, ei todellakaan. Neljää tonnia en suostu maksamaan edes kotimaisesta.
Suomalainen ns laatu maksaa 200-300 euroa
Joka on mielestäni aivan sairaan paljon laatuun nähden !
Maksoin tonnin sohvasta 300e. Oli poistuvan malliston viimeinen kappale ja siksi huimassa alennuksessa. Parin vuoden jälkeenkään ei ole mitään käytön jälkiä, vaikka makoilen siinä melkein päivittäin.
Maksoin nykyisestä sohvastani tonnin. Oli joku tarjous. Sen enempää en maksaisi. Tämä on ollut nyt puoli vuotta, tähän mennessä olen ihan tyytyväinen mutta jää nähtäväksi miten pidemmän päälle.
Maksoin n. 1000 eur. Vuodesohva. Ollut käytössä n. 15 vuotta. Muuten hyvä, mutta päällinen kaipaisi puhdistusta.
Riippuu koosta, mutta yli 10000/kpl on liikaa, jos ei halvemmalla löydä hyvää kyse on laiskuudesta.
en mitään,aivan turha huonekalu