Ihmiset on kuin viimeistä päivää ravintoloissa ja lapin reissuilla!
Ite en kehtais somessa mainostaa omaa vastuuttomuutani.. Olen oikeasti ihan pöyristynyt, varsinkin, kun on kyseessä helsingissä asuvat ihmiset. "Kyllähän niissä saa käydä, kun ovat kerran auki"
Kommentit (14)
THL yrittää lisätä skenaarionsa toteutumista, tällä on-off -mentaliteetilla.
Koronatilanne on siirtynyt leviämisvaiheesta orkesteri kannella -vaiheeseen ja ihmisten käytös on sen mukaista.
Ei kyllä paljon vaikuta mihinkään, oikeasti...
Meinasin kysyä että mistäs tiedät.
Nyt kysynkin, miksi kyyläät muiden päivityksiä? Keksi jotain terveempää tekemistä. Et sinä muiden pöljyydelle mitään voi.
Flunssakausi on loppu ennen pääsiäistä.
Hanki oma elämä, niin ei tarvitse muita kytätä.
10 000 tartuntaa per päivä ennustettu huhtikuulle, joten nyt kannattaa nauttia ja ottaa ilo irti vielä kun terve on.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kysyä että mistäs tiedät.
Nyt kysynkin, miksi kyyläät muiden päivityksiä? Keksi jotain terveempää tekemistä. Et sinä muiden pöljyydelle mitään voi.
Kai ne on tarkoitettukin kyylättäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä paljon vaikuta mihinkään, oikeasti...
Nimenomaan vaikuttaa paljonkin tällainen asenne, että pörrätään ympäriinsä ja tapaillaan tuttavia.
Hyvä että kertovat reissuistaan, muuten et niistä edes tietäisi ja emme voisi kauhistella.
Valitsin väärän viikonlopun olla selvinpäin. Mailmanlopun tunnelmissa voisi saada helpommin naista. Pah mä olen tyhmä jätkä.
Kuinkahan paljon porukkaa on ihan vaan kaljabaareissa tänään?
Menin puolisoani vastaan Pasilan rautatieasemalle hänen saapuessaan iltavuorosta. Koko aseman alue oli tupaten täynnä kännisiä, keski-ikäisiä Mirkkuja ja Penttejä sekä parikymppisiä Yezzicoita ja Pyry-Pettereitä.
Aivan tuhannen sooseissa ja pakkautuneina tiiviiksi laumoiksi.
On se jännä kun ei pysty yhtään olemaan ryyppäämättä baareissa edes muiden takia.
Kyllä on tuettava ravintoloita!