Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä erektio tuntuu?

Vierailija
06.03.2021 |

Kuvailkaapas miehet, miltä se tuntuu kun muna seisoo.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikova ihan mukavan tuntuinen jo, mutta kun ihan rautakankena niin törkeen hyvältä tai hyvä ettei melkein satu joskus juuri ennen laukaisua.

Vierailija
2/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea kuvailla 😅 ja riippuu tilanteesta. Ei pelkkä erektio ihmeelliseltä tunnu, siis jos ei ole kiihottunut, vaan esim. aamustondis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea kuvailla 😅 ja riippuu tilanteesta. Ei pelkkä erektio ihmeelliseltä tunnu, siis jos ei ole kiihottunut, vaan esim. aamustondis.

Mulla aamuseisokki on yleensä sillä tavalla aika herkkä, että se kyllä herättää kiihottumisen heti pienestäkin hipelöinnistä. Epäkiihottava erektio on mulla taas sellainen mekaanisella vatkaamisella aikaan saatu, jonka voi kyllä viedä vaikka orgasmiin asti, eikä siltikään tunnu niin kovin kummoiselta, jos mieli ei lähde mukaan.

Noin muuten oikeastaan erektion nouseminen tuntuu parhaalta, kun on sopivasti kiihottunut. Kihelmöinti tuntuu koko kullissa ja oikeanlainen hiplaaminen saa aikaan sellaisen mukavan kiristyvän tunteen, kun kalu paisuu täyteen mittaansa ja jäykkyyteensä. Se on niin hauskaa, että vaikka raukeana aamuna voi antaa erektion tulla ja mennä vaikka kuinka monta kertaa ihan siitä ilosta.

Sitten kun vie kiihotuksen pidemmälle niin että orgasmi alkaa lähestyä, niin tunne muuttuu sellaiseksi äärimmäiseksi pinkeäksi herkkyydeksi. Siinä tuntuu että pienikin liike voisi viedä orgasmin kynnyksen yli ja siinä rajoilla viivyttely tuo kiihotusta aaltoina, jotka nousevat välilihan tienoilta ja kulkevat koko kullin läpi terskaa kohti. Kulli nykii ja nytkähtelee, ja esim nännien koskettelu herkistää entisestään. Lopulta kun tunne menee yli eikä orgasmia voi enää pysäyttää, niin kaikki lihakset jännittyvät, kulli kovenee jos mahdollista vieläkin kovemmaksi, ja siemensyöksy alkaa vastustamattomasti purkautua. Pitkän kiihotuksen jälkeen supistukset jatkuvat ja jatkuvat, kunnes tuntee olevansa aivan täydellisen valmis ja loppuun asti tyydyttynyt.

Vierailija
4/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla aamuseisokki on yleensä sillä tavalla aika herkkä, että se kyllä herättää kiihottumisen heti pienestäkin hipelöinnistä. Epäkiihottava erektio on mulla taas sellainen mekaanisella vatkaamisella aikaan saatu, jonka voi kyllä viedä vaikka orgasmiin asti, eikä siltikään tunnu niin kovin kummoiselta, jos mieli ei lähde mukaan.

Noin muuten oikeastaan erektion nouseminen tuntuu parhaalta, kun on sopivasti kiihottunut. Kihelmöinti tuntuu koko kullissa ja oikeanlainen hiplaaminen saa aikaan sellaisen mukavan kiristyvän tunteen, kun kalu paisuu täyteen mittaansa ja jäykkyyteensä. Se on niin hauskaa, että vaikka raukeana aamuna voi antaa erektion tulla ja mennä vaikka kuinka monta kertaa ihan siitä ilosta.

Sitten kun vie kiihotuksen pidemmälle niin että orgasmi alkaa lähestyä, niin tunne muuttuu sellaiseksi äärimmäiseksi pinkeäksi herkkyydeksi. Siinä tuntuu että pienikin liike voisi viedä orgasmin kynnyksen yli ja siinä rajoilla viivyttely tuo kiihotusta aaltoina, jotka nousevat välilihan tienoilta ja kulkevat koko kullin läpi terskaa kohti. Kulli nykii ja nytkähtelee, ja esim nännien koskettelu herkistää entisestään. Lopulta kun tunne menee yli eikä orgasmia voi enää pysäyttää, niin kaikki lihakset jännittyvät, kulli kovenee jos mahdollista vieläkin kovemmaksi, ja siemensyöksy alkaa vastustamattomasti purkautua. Pitkän kiihotuksen jälkeen supistukset jatkuvat ja jatkuvat, kunnes tuntee olevansa aivan täydellisen valmis ja loppuun asti tyydyttynyt.

Nami nam.

Vierailija
5/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. :) Erittäin kiusallista ja nolostuttavaa kesäisin esimerkiks torilla. :/ Eihän se ny tietenkää näy kenelekkää, mut silti. Häiritsevää lähes aina, ku hankaa boksereita vasten ja tekee tiukkaa. Toho tosin auttas, jos ostas väljempii boksereita. Sellasta jännää sykkimistä. :D Ja ajatukset lähtee laukkaamaan. Sit siihe tulee semmonen kihelmöinti, jos alkaa koskettelee. Aamusin se tuntuu tosi kivalta. :3

Vierailija
6/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele ap, että olet lyönyt vasaralla sormeen tai jättänyt käden oven väliin.

Samanlainen tykytys ja turvotus, mutta ilman kipua.

Vierailija
7/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paisuvaistahan se klitoriskin on. Kuvittelet klitan makkaran kokoiseksi, niin eiköhän se ole siinä sitten.

Vierailija
8/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivusissa jännä polttava tunne. Ikäänkuin odottava, että milloin saisi tyhjentyä. Itse kalu kaipaa puristusta ympärilleen. Jos ei muuta ole tarjolla niin on tarve kädellä varresta vedellä ja puristaa. Ja jos terska on joskus saanut kokea sen alipaineen minkä pillussa kirnuaminen tuottaa niin aah kun se kaipaa sitä lisää

Vierailija
9/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivusissa jännä polttava tunne. Ikäänkuin odottava, että milloin saisi tyhjentyä. Itse kalu kaipaa puristusta ympärilleen. Jos ei muuta ole tarjolla niin on tarve kädellä varresta vedellä ja puristaa. Ja jos terska on joskus saanut kokea sen alipaineen minkä pillussa kirnuaminen tuottaa niin aah kun se kaipaa sitä lisää

Ja vielä lisäyksenä, että lantioo alkaa työnnättää eteen

Vierailija
10/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalta se tuntuu klitoriksessakin, huutaa kosketusta - vaan mitä tapahtuukaan?!Kalu saa mitä haluaa, entäs  se klitoris? Siinä miehille miettimistä.

Vierailija
11/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalta se tuntuu klitoriksessakin, huutaa kosketusta - vaan mitä tapahtuukaan?!Kalu saa mitä haluaa, entäs  se klitoris? Siinä miehille miettimistä.

Klitoris hoidetaan ensin tyytyväiseksi

Vierailija
12/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, hyvä!

Vierailija
13/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, hyvä!

Siitä se erektio vaan kovenee😉

Vierailija
14/67 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä lisäyksenä, että lantioo alkaa työnnättää eteen

Totta tuo tunne nivusissa mullakin. Semmoinen kiristävä, sykkivä, kihelmöivä tunne koko alapäässä. Ihana "tietoisuus" jäykistymisestä kun tulee, se ruokkii vain erektiota ja tuntuu hyvältä kun nousee. Tekee niin mieli koskettaa penistä tai, jos tyttöystävä on lähellä ja halukas, pyytää häntä koskettamaan. Naisen kosketus ja seisokin ihailu tietysti on aivan parasta. Pikainen yhdyntä on joskus toteutuessaan niin tajuttoman huumaavaa. Aamuerektio on mulla niin pysty ja kova, aivan napaa vasten, että sattuu. Seksin aikana, ja jo eka työntö helpottaa ja pystyy nauttimaan.

Vierailija
15/67 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee niin äärettömän hyvää jo pelkkä lämmin suihku. Kohoaa vähintään puolistondis ihan joka kerta, usein ihan kunnon stondis. Muutenkin toki tuntuu tosi paineiselta, kireeltä ja hyvältä samaan aikaan. Ja joo kun ite tuntee ja näkee sen nousevan tulee vielä enemmän kiihottuneempi ja jotenkin niin miehekäs olo. Koko lantio tuntuu penikseltä ja haluaa kosketusta. Jotkut ihan oudot jutut saa erektion aikaiseks kuten yks tietty tyttökaverin collarihuppari. Jos silloin itellä on puristavat housut voi alkaa helposti syöksyttää jos liikkuu. Oon kai aika herkkä ja tuntuu että tyttis tykkää. Sekin kiihottaa ja saa seisomaan, kun ajattelee miten hän tykkää.

Vierailija
16/67 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää.

M68

Vierailija
17/67 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein miltään. Sama kuin kysyisi miltä varvas tuntuu.

Vierailija
18/67 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tavallaan suloista kidutusta. Mun on aina ollut vaikeaa keskittyä ja ehkä siksi saan niitä usein. Tekee mieli koskea ja vedellä, tietyllä tavalla pakottaa, vähän sattuu ja ahdistaa, mutta tuntuu ihanalta. Terska paisuu ja kovenee koko peniksen mukana. Se on herkkä mutta kova. Olisi pakko päästä edes vähän koskemaan sitä! Mulla paitsi lantio myös jalat menee raskaaksi ja lantio voi alkaa vähän liikkua eteen tiedostamatta. Se tunne on yksi parhaista, kun erektio pääsee ponnahtamaan vapaaksi riisuessa ja seisomaan kunnolla. Sama juttu, että suihkussa kiihottuu herkästi ja jälkeenpäin ei laske pitkään aikaan, vaan vaappuu jäykkänä kylpytakin alla. Sekin on mahtava tunne jostakin syystä kävellä noin erektion kanssa. Niin miehistä. Vaimoa huvittaa katsella, kun menen keittelemään teetä kulli kovana. Aamuisin mullakin on "ongelmia" varmaan eniten, usein nykii pystyssä ja kuseminen on vaikeaa. Myös ensimmäinen työntö yhdynnässä ja paisuminen, laajeneminen juuri ennen syöksyä on parhaita. Noilla hetkillä tekee mieli karjua ja tuntee olevansa maailman mahtavin uros.

Vierailija
19/67 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että koko lantio ja vyötärö tuntuu penikseltä, mulla osittain takamuskin sillä lailla että lihakset siellä jännittyvät. Itse kulli tietysti nousee, paisuu, kovenee ja herkistyy. Herkistyminen on nousemisen lisäksi paras tunne, ne yhdessä lisää vaan kovuutta ja panetusta. Harvemmin onnistun olla enää paikoillaan. Pitää yrittää asetella housuja ja tehdä tillaa joka loppuu heti kesken. Mikä tahansa liike joka vähänkin hieroo terskaa on ihanaa. Jos mahdollista kädellä käyminen kulli paljaana, täysin jäykkänä ja kohonneena, jos ei muuten saa tyydytystä on aivan mahtavaa. Jos pystyn naimaan vaikka pyöristettyä lavuaarin reunaa vasten on vielä parempaa. Saatan työnnellä pikkupoikien lailla lakanaa tai sohvaa vasten lähetyssaarnaajaa matkien ja kuvittelen tytön alleni. Tulee vaan niin sotkua tuossa viimeisessä ihanassa. Tyttökaverin kanssa nautinto on tietysti suvereeni vaihtoehto kaikkiin noihin edellisiin verrattuna.

Kireyttä kiveksissä ja ne sykkii jännästi kovan peniksen mukana ja kullia jomottaa varsinkin aamuerektiossa. Aikoinaan pelkäsin tuota. Helpottaa heti kun pääsee pilluun tai alkaa muuten vedellä ja lykkiä.

Vierailija
20/67 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu sellaiselta pakottavalta tunteelta hyvällä tavalla. Lämpimältä kihelmöivältä ja sykkivältä. En usko että ihan kauheasti eroaa klitoriksen paisumisen tunteesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi