Hyvä ystävä on seonnut salaliittoteorioihin ja pommittaa mm. näillä linkeillä
Tokentube ja joku World Freedom Alliance. Mitä nuo em. kanavat edes ovat kun ennen en ole moisiin törmännyt?
Sitten on Ossi Tiihosta, Yazkaa, ienhymyistä Henna Mariaa, erilaisia yksityisihmisten kauhukertomuksia rokotteista jne.
Mielestäni tämä menee jo lähes jostain uskonlahkosta (kokemusta ehdottomasta uskonlahkosta on omasta lapsuudestani) . Ystävä ei puhu enää mistään muusta somessakaan. Nyt kuulemma joku hänen ystävänsä ystävä on halvaantunut koronarokotteesta.
Olen itse myös kriittinen, mutta olen jo aikoja sitten päättänyt olla mieluummin tiedeuskovainen kuin hurahtaa epämääräisyyksiin. En kritiikittä niele kaikkia koronarajoituksia ym, mutta ystävän toiminta menee ihan yli hilseen.
Miten te toimitte tällaisten ihmisten kanssa? Olen jo valitettavasti ruvennut epäilemään oliko viisasta ottaa koronarokotustakaan. Ystävän jatkuva pommitus musertaa luottoa tieteeseen ja saa epäilemään.
Kommentit (19)
Täällä oli eilen ihana vertaistukiketju niille, joilla kasetti hajoaa tuon qanonpelleilyn kanssa. Arvatkaa vain, onko enää?
Olen ihan kyllästynyt tuohon vastuuttomaan urpoiluun ja niin ovat ihan kaikki muutkin, jotka tunnen. Tsemppiä ap!
Miten jonkun hymyn ulkonäkö liittyy asiaan?
Kannattaa miettiä itse uskooko noihin salaliittoteoria- höpötyksiin. Minä olen talvikuukausien aikana käynyt enkeli-jumala-trumpin vallankaappaus- uusi maailmanjärjestys-rokotteen seurantalähetin - astrologi -persujen vallankaappaus-ym ym ym videoita läpi.
En ole löytänyt vielä perusteluja väitteiden tueksi. Paljon luvataan uutta maailmaa, taiasten valtakuntaa, suomea suomalaisille ja kaikkea muuta, mutta mikään ei vielä ole ainakaan vakuuttanut.
Olisin kyllä voinut käyttää talven paremminkim. Toisaalta, nyt tiedän että höyrähtäneitä meedioita, lääkäreitä ja hoitajia sekä erilaisia saarnamiehiä on todella paljon.
Yleismaailmallinen salaliitto jossa on mukana miljoonia ihmisiä. Höpö höpö. Ota piikkisi ja astu riviin...
Vanha tuttuni on myös ottanut tämän linjan somessa. On ollut hiljainen eikä postannut mitään varmaan 10 vuoteen. Nyt feedi täynnä rokotevaataisuutta, salaliittoteorioita, ym ym. ”uutisia” ties mistä ihme medioista. Ei aavistustakaan, miten hän on noihin medioihin eksynyt. Hän jopa kertoi tarinan, miten vihdoin kokee löytäneensä sen ”oman tien”, josta voi ylpeänä jakaa tietoa somessa.
En olisi ikinä hänestä tätä uskonut... on uskovainen ja käsittääkseni hänen elämänsä on lapsesta asti pyörinyt oman seurakunnan tekemisissä. On kuoroa, ym ym. muuta yhteisöllistä tekemistä. Olisi jännä kuulla, miten muut hänen seurakunnastaan suhtautuvat tähän. Vai jakavatko kenties saman näkemyksen.
Sääliksi käy näitä tyyppejä. Omassakin lähipiirissä pari tällaista... keittiöpsykologisoin asiaa siten, että he ovat aivan älyttömän peloissaan, jolloin tulee herkkyyttä uskoa vaikka mitä puppua. Lisäksi kaoottiseen maailmaan on kiva saada selityksiä. Esimerkiksi tieteenfilosofian ymmärtäminen (tiede korjaa itseään ja siksi tieto on aina epävarmaa ja muuttuvaista) ymmärtäminen on vaikeaa. On paljon kivempaa, jos joku vain lämäisee "faktat" pöytään ilman epäilyjä.
B117 eli Brittivariantti sairastuttaa pääasiassa lapset ja ne tuovat tartunnat koteihin. Suomessa uskotaan että olisi toisinpäin, koska suomessahan eivät lapset tartuta... Suomessa tullaan noin 6-10 kk takamatkalla tässä asiassa. Varmaan vasta syksyllä aletaan kiinnittämään huomiota kun tarpeeksi kovan melun vanhemmat alkavat nostaa ja tiedotusvälineet sitten siihen reagoi. HIGHEST IN KIDS—newest French data this week shows #B117 is the most dominant & has the highest prevalence in kids ages 0-9. This matches data from Flag of United Kingdom (where B117 nearly completely dominant) showing highest #COVID19 incidence in kids. This also matches kids surge in Flag of Italy & Flag of Israel. https://twitter.com/DrEricDing/status/1367744596504158208
Myös Brittiläinen epidemiologi on aiheesta paljon kirjoitellut ja sokeat tiedekollegat harrastavat cancel-kulttuuria näille jotka totuutta yrittävät tuoda esille. https://twitter.com/dgurdasani1
Amerikkalainen CDC:kin on tästä jo tehnyt vahvat ohjeistukset, pitäisi saada ilmanpuhdistimet kouluihin ja julkisiin tiloihin, jottei ilmateitse leviävä corona tarttuisi lapsiin, jotka oireettomana sitä pääasiassa levittävät. https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/community/schools-childcare/v…
Englannissa tiedetään jo varmuudella lasten osuus pääasiallisena levittäjänä: Data on long Covid in UK children is cause for concern, scientists say https://www.theguardian.com/society/2021/mar/02/long-covid-uk-children-…
En tiedä mikä on syy Suomessa, mutta Yhdysvalloissa noita teorioita levittävät eräillä alueilla pienten seurakuntien papit.
Ei aavistustakaan miltä kanavalta nuo ovat alunperin saaneet aivopesunsa, mutta jos miettii mitkä tahot hyötyvät eniten demokratian sekasorrosta, niin tulee parikin valtioita mieleen.
Kaverille voi ilmoittaa, ettei avaa outoja linkkejä, koska ne voivat sisältää viruksia.
Perjantai dokkarissa oli just tästä eli katsokaapa areenasta.
Siinä neuvottiin myös kuinka suhtautua mikäli läheinen alkaa uskoa näihin.
Lady jos lapsia, kaverista huoli-ilmo.
Niin minä olen tehnyt jo monta kuukautta.
"Nyt feedi täynnä rokotevaataisuutta, salaliittoteorioita, ym ym. ”uutisia” ties mistä ihme medioista."
Suuri osa kansaa on niin tietämättömiä ja näm salaliittoteoriat voi olla totta. Miksi on suljettu Bilderberg ryhmä, johon poliitikot menevät eivätkä koskaan kerro mitä siellä käsitellään.
Miksi maksamme isoja palkkioita kun ei meille kerrota totuutta.
Vaan tuo vaalifuski saa minut uskomaan salaliittoteorioihin. Täytyy itsekin olla avoin informaatiolle. Eikä tyrmätä ennenkuin on itse tutkinut annetut lähteet.
Vierailija kirjoitti:
Lady jos lapsia, kaverista huoli-ilmo.
Niin minä olen tehnyt jo monta kuukautta.
Lasu
Vierailija kirjoitti:
Merkillistä kun eivät voi taata että ne on just salaliittoteorioita.. Politiikka on niin paskasta tänä päivänä että periaatteessa suojatakseen itseä on paras uskoa että ne on keksittyjä valheita. Epsteinkin kuoli vankilassa, eikö vaan ? Päivää ennen kun aikoi paljastaa ped..ringin.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä neuvottiin myös kuinka suhtautua mikäli läheinen alkaa uskoa näihin.Merkillistä kun eivät voi taata että ne on just salaliittoteorioita.. Politiikka on niin paskasta tänä päivänä että periaatteessa suojatakseen itseä on paras uskoa että ne on keksittyjä valheita. Epsteinkin kuoli vankilassa, eikö vaan ? Päivää ennen kun aikoi paljastaa ped..ringin.
Niin puhut siitä Trumpin kaverista Epsteinistä?
Kyllä aivopesusi näkyy kauas. Olet selvästi näitä uskovaisia demokraattivihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt just ykkösellä näkyy perjantai dokkari
Up