Onko tällä palstalla myös miehiinsä tyytyväisiä naisia?
Olen lukenut (naisena ja psykologian opiskelijana) tätä palstaa kohta 6 kuukautta ja minusta on järkyttävää huomata kuinka monta avausta päivässä tulee, että mies sitä, mies tätä ja pohditaan erokriteereitä. Miksi?
Kommentit (36)
Joo tietysti. Minäkin olen. Mutta ehkä me tyytyväiset ei aloiteta mitään ketjuja, tää ei oikein ole edes sellainen foorumi.
Olen tyytyväinen, yhdessä jo yli 30 vuotta.
On varmasti, ja täälläkin on yksi. Tyytyväiset ihmiset eivät vaan koe tärkeäksi tehdä aloitusta "mulla on ihana mies". Sen sijaan tehdään aloituksia, joissa valitetaan miehen syövän lapsen vanukkaat tai aiheuttavan sohvaan perseenhajun.
Sama ilmiö on yleensä havaittavissa kaikenlaisessa nettikommentoinnissa ja yritysten asiakaspalautteessa: on suurempi kynnys tehdä reklamaatio ja ilmoitus vioista kuin kertoa tuotteen toimineen moitteettomasti. Toisin sanoen ne tyytymättömimmät ovat yleensä eniten äänessä.
On! Ihana mies, tekee ihan kaikkensa minun ja lasten vuoksi. Ollaan oltu yhdessä yli 30 vuotta ja lapset on jo isoja, mutta aina soittavat isälleen kun pitää kysyä jotain teknik-juttua
Siivoaa, laittaa ruokaa. Halailee. Pussailee. Kertoo rakastavansa. Ostelee pikku yllätyksiä. Yhdessä hoidetaan koti, mökki ja koirat. Ei tuon kanssa saa riitaa aikaseksi vaikka yrittäisi
Jos mulla olis hyvä mies niin en tällä palstalla paljoo kävis ja kirjoittelisi
Mulla on ainakin maailman ihanin, täydellisen ja söpöin mies ikinä. Hän on mun rakastettu, paras ystävä ja sielunkumppani. Olen niin valtavan onnellinen hänestä, että mun sydän on ihan mykkyrällä tyytyväisyydestä:)
Onko tällä palstalla myös miehiinsä tyytyväisiä naisia?
Vierailija
klo 16:18 | 6.3.2021
Olen lukenut (naisena ja psykologian opiskelijana) tätä palstaa kohta 6 kuukautta ja minusta on järkyttävää huomata kuinka monta avausta päivässä tulee, että mies sitä, mies tätä ja pohditaan erokriteereitä. Miksi?
Annan provosoi 4+/5
Sopivasti ärsyttävä, kirjoittaa keskustelua. Sinun tyylisi on niin tunnistettava tosin, että tiettyjä asioita kannattaisi hioa.
Mulla on täydellinen mies. Jos jostain pitää naputtaa niin on aika ajoin ollut liikaa mielestäni työ reissuissa mutta mitäänhän hänkään ei voi työlleen.
Pjaskanjauhantaa täällä suurin osa. Paljon on trolleja, jotka lyö bensaa liekkeihin. Että eipä kannata ottaa löheskään kaikkea täällä vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Pjaskanjauhantaa täällä suurin osa. Paljon on trolleja, jotka lyö bensaa liekkeihin. Että eipä kannata ottaa löheskään kaikkea täällä vakavasti.
Tämä! Kenestäkään ei voi tietää, että onko nainen vai mies, tosissaan vai ei- kyseessähän on nimetön keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tunnista trolleja? Noi 'jätin kun miehellä vääränlaiset kengät' ei ole naisia, noille riidanhaastajille maksaa Putin palkkaa.
Moni mamma ei tunnista typerintäkään trollia.
En ole ollut mieheen tyytyväinen ja olen lopettanut suhteet. Minulla on kuitenkin 5 kaveria, jotka ovat miehiinsä tyytyväisiä. Ehkä minäkin joskus tapaan hyvän miehen.
Täällä oli vähän aikaa sitten "Oman miehen kehumisketju". Voit etsiä, jos löydät sen. Löytyi paljon hyviä miehiä, mutta senkin ketjun yritti tulla pilaamaan monta kärttyistä palstapeikkoa. t. hyvän miehen löytänyt
Minulla on todella hyvä mies mutta enpä viitsi livenäkään hehkuttaa kun yleinen diskurssi tuntuu olevan että vain haukkua saa. Mies on komea,fiksu, hyväpalkkainen, uskollinen, luotettava, tekee kotityöt ja mm hoitaa pyykkäyksen ja lapsen kouluasiat. Ei juo tai tupakoi, ei käy baareissa, on melkein aina kotona ja teemme perheenä yhdessä paljon asioita. On myös hyvä sängyssä ja sanoo usein että olen kaunis ja ihana . En voisi toivoa enempää ❤
Psykologian opiskelija my ass... Minulla ja miehelläni on ihan tavallinen hyvä liitto iloineen ja suruineen. Olen itsekin hänestä joskus harvoin täällä valittanut, mutta eipä tule tänne sännättyä raportoimaan kun nauramme ja vitsailemne ja elämme tavallista elämää.