Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä palstalla myös miehiinsä tyytyväisiä naisia?

Vierailija
06.03.2021 |

Olen lukenut (naisena ja psykologian opiskelijana) tätä palstaa kohta 6 kuukautta ja minusta on järkyttävää huomata kuinka monta avausta päivässä tulee, että mies sitä, mies tätä ja pohditaan erokriteereitä. Miksi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti, mutta ne sekopäät tekevät niitä avauksia kuinka miehellä on väärät kengät jalassa

Vierailija
2/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on törkeää ja kiittämätöntä, jos nainen ei ole mieheensä tyytyväinen, koska itsehän hän on miehensä valinnut. -nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi omaan mieheen tyytyväinen!

Se miksi aloituksia tehdään miehistä, joihin ollaan tyytymättömiä jostakin syystä johtunee siitä, että täällä voi anonyymisti avautua siitä puolisosta. Aina ei ole ystäviä, joille puolisosta voi tai viitsii valittaa.

Vierailija
4/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on järkyttävä kaikin puolin, eikä tee hyvää kovinkaan monen täällä kirjoittelevan mielenterveydelle (omani mukaanlukien).

Vierailija
5/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelet korkeintaan lukiossa/avoimessa sitä psykologiaa. Terkkuja Porvooseen!

Vierailija
6/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen.

Vierailija
7/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi omaan mieheen tyytyväinen!

Se miksi aloituksia tehdään miehistä, joihin ollaan tyytymättömiä jostakin syystä johtunee siitä, että täällä voi anonyymisti avautua siitä puolisosta. Aina ei ole ystäviä, joille puolisosta voi tai viitsii valittaa.

Miksi miehestä pitäisi valittaa yhtään minnekään tai kellekään?

Vierailija
8/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunnista trolleja? Noi 'jätin kun miehellä vääränlaiset kengät' ei ole naisia, noille riidanhaastajille maksaa Putin palkkaa.

Vierailija
9/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologian opiskelijana sinulle lienee käsite "vertaistuki" tuttu. Ei kukaan hae vertaistukea onnelliseen parisuhteeseen ja täydelliseen puolisoon.

T: onnellisessa suhteessa melko täydellisen kumppanin kanssa oleva (mutta se ei kiinnosta ketään)

Vierailija
10/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin he valittavat joilla on huono mies. Mitä keskustelua herättäisi aihe "minulla on hyvä mies"? Luulisi "psykologian opiskelijan" tajuavan.

Vierailija
11/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana mies, hauska ja kiltti ja älykäs. Ollaan oltu yhdessä 40 vuotta, eikä mieheni edes ole laatikkoleukainen kirurgi, vaan ylipainoinen työtön. Mutta eipä tänne tule päivittäin kirjoiteltua, miten ihana mieheni taas tänään oli.

Vierailija
12/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen, mutta käynkin palstalla aika harvoin enkä koskaan tee avauksia tänne.

Ps. Miten se edes pitäisi tuoda täällä esiin että on onnellisessa parisuhteessa? Tehdä avaus "mieheni on ihana" vaiko kommentoida johonkin "mieheni on kamala" aloitukseen että minullapas on hyvä mies..?

Vierailija
13/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Mutta ihan niin kuin monesti ihan livenäkin, kun naiset kilpaa valittaa miehistään, olen hiljaa :D

Vierailija
14/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Myönnettäköön. Pitkään siinä kestikin löytää hyvä. Tästä pidän kiinni :)

Vierailija
15/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajalla on tarve säädellä omia tunteitaan,  hän on usein tyytymätön ja pyrkii helpottamaan omaa pahaa oloaan valittamalla. Valittajalla ei ole muita tunteidensa säätelykeinoja kuin valittaminen, tällä keinolla hän hakee läheisiltään myötätuntoa.

Vierailija
16/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen kaikkiin miehiin, joiden kanssa ei tarvitse jakaa tätä asuntoani.

Olen empiirisesti havainnut, että ainakin 50% miehistä on sottaisia, laiskoja potseja.

Siisteistä miehistä 50% on naimisissa ja toinen 50% hiukan liian takertuvaisia, eikä miehen into pyykätä, silittää, laittaa ruokaa ja siivota ihan kuitenkaan kompensoi menetettyä omaa rauhaa, vaikka sekfikin olisi suurenmoista.

Vierailija
17/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen kaikkiin miehiin, joiden kanssa ei tarvitse jakaa tätä asuntoani.

Olen empiirisesti havainnut, että ainakin 50% miehistä on sottaisia, laiskoja potseja.

Siisteistä miehistä 50% on naimisissa ja toinen 50% hiukan liian takertuvaisia, eikä miehen into pyykätä, silittää, laittaa ruokaa ja siivota ihan kuitenkaan kompensoi menetettyä omaa rauhaa, vaikka sekfikin olisi suurenmoista.

Sekfi = seksi heh heh hee 😂

Vierailija
18/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytyväinen ja korviani myöden rakastunut, edelleen, 21v tapaamisen jälkeen.

Ainoa mikä pännii joskus, on se ettei mies osaa olla aloillaan, tekemättä mitään...kokoajan joku projekti menossa, mökillä se on enempi metsässä kuin meidän kanssa... mutta rempattu talo, autonhuollot varaosien hinnalla ja ilmaiset polttopuut, siis enhän mä voi hirveesti valittaa.

Toisaalta nyt lapsi kaverilla ja me just vietettiin toista tuntia vällyjen välissä.

Vierailija
19/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen rakastava ja rakastettu, 16 vuoden jälkeen. 14 niistä vietettiin uusperheenä, nyt ollaan jo kaksin.

Vierailija
20/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyytyväine ei ole tarvetta erikseen tuoda sitä esiin. Palvelualoillakin on tutkittu, että jos asiakas on tyytväinen palveluun, hän kertoo siitä eteenpäin kolmelle henkilölle, mutta jos on tyytymätön hän kertoo sen seitsemälle. Näin mulle yhdessä koulutuksessa opetettiin. Negatiivinen palaute leviää paljon nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi