Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vuotta sitten 50 v nainen oli näkymätön, nyt 35 v.

Vierailija
06.03.2021 |

Ja Susanna Laine on kuulema hyvä esimerkki rupsahtaneesta keski-ikäisestä naisesta. Ja sitten miehet ihmettelee kun eivät itse kelpaa kellekään..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaulille on ihan sama haukkuuko se 50v tavisnaista vai 35v missiä, kun ei koskaan tule ketään saamaan!

Vierailija
2/3 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät varmasti ole näkymättömiä. Joku muu johtaa siihen näkymättömyyteen kuin ikä. Olen 34-vuotias mies ja kaksi viimeisintä seurustelukumppaniani ovat olleet 41 ja 42-vuotiaat naiset. Suhteet kaatuivat ihan muuhun, kuin ikään. Ikä ei haitannut minua missään vaiheessa. En ole ikinä oikeassa elämässä kuullut, että minkään ikäisillä naisilla olisi vaikeuksia löytää mistä tahansa kumppania, jos ovat muutoin hyvässä kunnossa fyysisesti ja henkisesti.

Ikä ei ole viehättävyyden este toisin kuin ylipaino, hygienian puute, hampaiden huono kunto tms.. Ja kyllä, noita ei korvata millään luonteenpiirteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät varmasti ole näkymättömiä. Joku muu johtaa siihen näkymättömyyteen kuin ikä. Olen 34-vuotias mies ja kaksi viimeisintä seurustelukumppaniani ovat olleet 41 ja 42-vuotiaat naiset. Suhteet kaatuivat ihan muuhun, kuin ikään. Ikä ei haitannut minua missään vaiheessa. En ole ikinä oikeassa elämässä kuullut, että minkään ikäisillä naisilla olisi vaikeuksia löytää mistä tahansa kumppania, jos ovat muutoin hyvässä kunnossa fyysisesti ja henkisesti.

Ikä ei ole viehättävyyden este toisin kuin ylipaino, hygienian puute, hampaiden huono kunto tms.. Ja kyllä, noita ei korvata millään luonteenpiirteellä.

Ei kai kukaan sanokaan että itse ikä olisi se este mihinkään? :D Siis että jos olet 50 v ja näytät 20 vuotiaalta niin ihan vaan iän takia olet paaria? Kyse on juuri niistä iän tuomista asioista, iho rypistyy, hampaat heikkenee, painoa tahi löysyyttä tulee hormoonien muutosen seurauksena. Tietenkin näitä voi korjata, eikä nämä kaikille tule ennen oikeaa vanhuutta, mutta että jo 30 v kun kollageenin tuotanto ei olekaan entisellään, alat muutua näkymättömäksi, ellet tee kovasti töitä sen eteen että kelpaisit. Ei kyse ole iästä, vaan fyysisistä muutoksista joita ei siedetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän