Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paistopisteen pitaleivät loppu Lidlissä

Vierailija
06.03.2021 |

Lidl on näköjään iskenyt kultasuoneen paistopisteen pitaleivillä. Oltiin varauduttu ostamaan niitä nyt viikonlopuksi, mutta kahdessa eri Lidlissä tuotteet olivat toimitusvaikeuksien vuoksi loppuneet. Makutestaus jäi tuonnemmas, harmi!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kun menee niin saa lämpimänä. Parasta on calzonet, caramellitoffee croissantit ja voipullat eli jos tiedätte niitä pullapitkoja missä hillo ja voi raita niin tuossa on vaan sitä voita eli parempaa raitaa.

Se on vaniljaraita, ei voiraita 😀

Vierailija
22/32 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan törkeän hyviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kun menee niin saa lämpimänä. Parasta on calzonet, caramellitoffee croissantit ja voipullat eli jos tiedätte niitä pullapitkoja missä hillo ja voi raita niin tuossa on vaan sitä voita eli parempaa raitaa.

Se on vaniljaraita, ei voiraita 😀

Miksi sitä myydään nimellä voipulla?

Vierailija
24/32 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi stna kuka enää nykysin ostaa paistopisteistä mitään?! Ihmiset käpälöi niitä käsin(olen nähnyt ihan vierestä). Sama irttareissa.

Et osaa käyttää niitä ottimia? ehkä sinun onkin parasta pysyä poissa.

Ensin räkäistään käteen ja sitten lääpitään ottimia, yäk.

Vierailija
25/32 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin paistopistetuotteissa on se ikävä puoli, että niissä on liikaa suolaa. Ei oikein tiedä, miltä itse leipä maistuu, kun se maistuu vain suolalta. Kyllähän niitä satunnaisesti syö, jos ei ole parempaa tarjolla.

Itse ostan leivät paikallisesta leipomosta, joka käyttää lähimaakunnassa viljeltyä viljaa. Tämä vain yksinomaan siksi, että niissä maistuu se vilja, josta leipä on leivottu. Ja hyvälle maistuukin.

Suola on se ainoa yksinkertainen mauste, mikä antaa leivälle leivän maun. Suolahysteria on tuottanut mautonta leipää. Suola avaa leivän maun ja sitä ei saa lisäämällä suolaa valmiiseen leipään.

Minä ajan kaksi kertaa viikossa, yhteensä 140 kilometriä, että saan tuoretta leipää, mikä maistuu leivälle.

Vierailija
26/32 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaksi kertaa Lidlin pitan ostanut. En laittanut mitään täytteitä, voita vaan päälle vähän ja kurkusta alas. Oli todella maukasta.

Vierailija
27/32 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten ollenkaan yllättävää, koska itsekin koikalle otin eilen yhden, ja voi saaaaaaaaaatana! että oli muuten hyvää. Jos tuota alkaa saamaan enemmänkin, niin niitä pitää kyllä alkaa warettamaan sieltä useamminkin ja säännöllisemmin. Koko = 5/5 Maku = 5/5 Haju = 5/5 Hinta-Laatu = 4-5/5

Tuohon Korvgöransin Kebabsia niin tulee muuten vähän helvetin hyvät setit!

Vierailija
28/32 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää huomenna ostaa sitten jos ne on oikeasti niin hyviä.

Vierailija
29/32 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja autolla tietysti 10 kilsan päästä...huoh..

Vierailija
30/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaaren Columbuksen Lidlissä näitä pitaleipä oli aamulla ja ostin muutaman.

Ja ihan pakko hehkuttaa, että yhtä hyviä ei ole olleet edes itse tekemäni pitaleivät, ja sentään ole aika hyvä leipomaan (khöm.. vaikka itse sanonkin).

Mutta joo, nämä Lidlin olivat isoja, kuohkeita, pehmoisia ja jo itsessään maukkaita.

En enää ikinä osta niitävakuumipakattuja kuivia muenevia kikkareita.

Vierailija
31/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin paistopiste pesee noiden isompien K- ja S-ryhmien vastaavat korkella kertoimella. Mikä lienee taustalla, koska ei kai tuon mitään rakettitiedettä sinänsä pitäisi olla. Jotenkin paremmin Lidlissä seuraavat nykyihmisten makutottumuksia. Tämä on oma käsitykseni tästä asiasta.

Vierailija
32/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin paistopiste pesee noiden isompien K- ja S-ryhmien vastaavat korkella kertoimella. Mikä lienee taustalla, koska ei kai tuon mitään rakettitiedettä sinänsä pitäisi olla. Jotenkin paremmin Lidlissä seuraavat nykyihmisten makutottumuksia. Tämä on oma käsitykseni tästä asiasta.

Samaa mieltä rukiisista, hinta/laatusuhde täys kymppi. Vaaleat sämpylät tuppaa olemaan sisältä puoliraakoja, ainakin "meidän" Lidlissä. Tiedä sitten onko palautteeni jälkeen tilanne parantunut. En ole halunnut senjälkeen ostaa ja pettyä. Luomuruispalat aina ostoslistalla, rahkataskut <3! Noi pitaleivät täytyy ehdottomasti testata..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä