Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa minua siivoamaan, koti on läävä

Vierailija
06.03.2021 |

Viime kerrasta on pari viikkoa ja sillä välin olen vain jättänyt kaikki tavarat levälleen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun kotini on siisti ja nousin ajoissa ylös. En varmaan itsekkään jaksaisi enää siivota tänää :).

Mitäs siihen sanot ap?

Vierailija
2/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii, roskapussi käteen ja kierrokselle! Ikkuna auki niin tuuletus hoituu samalla ja lintusetkin pääsee tsemppaamaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pala kerrallaan. Kun olet saanut yhden tontin siivottua -tyyliin makkari imuroitu- pidä pieni tauko ja palkitse itsesi jollain. 

Vierailija
4/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota pala kerrallaan. Kun olet saanut yhden tontin siivottua -tyyliin makkari imuroitu- pidä pieni tauko ja palkitse itsesi jollain. 

Mä teen niin, että laitan ajastimen soimaan 10 min päästä ja siivoan vaan jotain sen aikaa. Kellon soidessa 10 min tauko ja sit taas uus kierros. Aika usein käy niin, että kun siivouksen makuun pääsee niin jatkankin vielä vaikka kello soi.

Vierailija
5/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa tänään siivota. Tuntuu etten oo palautunut työviikosta vielä. Mies onneksi imuroi. Katsotaan jos viitsin huomenna vähän pyyhkiä pölyjä ja moppailla.

Vierailija
6/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pyykit koneeseen ja nyt lähden päiväunille. Sen jälkeen siivoan.

Vierailija
7/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko ongelmat siitä, kun ullakon vintit suljettiin ja kellariin ei voi viedä mitään ku haisee. Kämppä alkoi pikkuhiljaa muuttua varastoläävän näköiseksi.

Vuokrasin pienen säilytysvaraston. Sinne vien kaikki tavarat, joille ei ole juuri nyt käyttöä, esim eri vuodenajan vaatteet, sisustusesineet yms joita vielä joskus käytän (lyhdyt yms)

Siitä alkoi kämpän siistiytyminen. Mitä vähemmän tavaraa näkyvillä, sitä helpompaa pitää pinnat puhtaana.

Vierailija
8/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen niin, että laitan ajastimen soimaan 10 min päästä ja siivoan vaan jotain sen aikaa. Kellon soidessa 10 min tauko ja sit taas uus kierros. Aika usein käy niin, että kun siivouksen makuun pääsee niin jatkankin vielä vaikka kello soi.

Hyvä niksi! "Kerta kiellon päälle" psykologiaa

Vierailija
9/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan pakkosiivousta ja likaisen kodin siivoamista. Siksi teen päivittäin ylläpitosiivousta ja laitan tavarat paikalleen. Imuroin kolme kertaa viikossa ja pyyhin tasoja. Keittiön siistin päivittäin niin ettei ole tiskejä eikä tavaroita tasoilla ja pyyhin tasot.

En jaksa tehdä isoja siivouksia. Riittää 20 minuuttia kerrallaan. Seinien ja ikkunoiden pesut on hankalia. Aikaa ja energiaa menee liikaa.

Vierailija
10/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä myöhäistä, jos pskat on jo housussa, neuvoa miten minä siivoan kolme kertaa viikossa... :/

Mä laittaisin pyykkikoneeseen likaiset ja puolipitoiset vaatteet ja sillä aikaa siivoaisin sen minkä ehtii. Kivaa musiikkia taustalle ja siideri tai viinilasi, kun on valmista.

Vierailija
11/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähä myöhäistä, jos pskat on jo housussa, neuvoa miten minä siivoan kolme kertaa viikossa... :/

Mä laittaisin pyykkikoneeseen likaiset ja puolipitoiset vaatteet ja sillä aikaa siivoaisin sen minkä ehtii. Kivaa musiikkia taustalle ja siideri tai viinilasi, kun on valmista.

Ei kyllä se siideri samalla, kun siivoaa + musiikki!

Vierailija
12/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti, ihan parasta ja hommat hoituu kuin itsestään! :) taidan sittenkin vähä siiv...

Vierailija
13/13 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luin: siideri tai viinilasi, kun on valmista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme