Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein värjäät hiukset?

Vierailija
06.03.2021 |

Mulle tulee kolmessa viikossa jo kamala juurikasvu. Ja ole ystävällinen äläkä kommentoi tähän mitään tyyliin: en ole ikinä värjännyt hiuksiani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden välein. Ei haittaa, vaikka omaväri näkyy välillä. Tuskin kukaan uskoo, että olen oikeasti turkoosihiuksinen😂

Vierailija
2/5 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kroonisesta hilseestä. En uskalla enää värjätä hiuksia koska vain kerran rakkuloilla olevan turvonneen päänahan, johon piti laittaa apteekin hydrokortisonihiusvettä päänahkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kerran kuukaudessa, mutta vaihdettuani värin erilaiseen tyvikasvu ei erotu niin huomattavasti, joten kerran 2-3 kuukaudessa.

Vierailija
4/5 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kerran kuukaudessa, mutta vaihdettuani värin erilaiseen tyvikasvu ei erotu niin huomattavasti, joten kerran 2-3 kuukaudessa.

Mihin vaihdoit?

Vierailija
5/5 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6-8 viikon välein. Mulla kasvaa hiukset aika hitaasti ja yleensä juurikasvua on tohon mennessä ehtinyt tulla vain joku 1,5-2,5cm. Eikä näy kovin pahasti kun useimmiten pidän hiuksia töissä kiinni ja vapaa-ajalla silleen ns. viskattuna pään toiselle puolelle ilman selkeää jakauskohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä