Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin salaa vibraattorin, mihin piilotan sen niin ettei mies varmasti löydä?

Vierailija
06.03.2021 |

Mies ei voi sietää ajatusta että käyttäisin jotain sisälleni laitettavia leluja, etten "veny piloille ja normaali muna ei tunnu sen jälkeen miltään"

Mikä olisi sellainen paikka, mistä et itse miehenä älyäisi katsoa/etsiä? (jos aavistaa jotain)

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita piirongin päälle esille ja sano että se on hattivatti.

Reps, ei hittolainen tää oli hyvä 🤣🤣🤣

Vierailija
42/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelleko teistä on ihan rehellisesti 100 prosentin ok, että miehenne tilaa tekopillun ja leikkii sillä? Niinpä. Tekopyhät.

Ihan rehellisesti täysin ok, jos ei ole minulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exältä piilottelin kaljoja jääkaapin vihanneslokeroon, ei se sinne ikinä katsonut.

Vierailija
44/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppuun!

Vierailija
45/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kömpelö trolli jolla haetaan jälleen haukkuja miehelle.

Ihan uskomatonta näiden valtava määrä.

Vierailija
46/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, siis mä en oikeesti oo tajunnu seksileluja.

Jos mies ei saa sua tarpeeks tyydytettyä tai jotain, nii ole täysin ilman tai eti sit kunnollinen ja kiihottava mies.

Ei se niin vaikeaa ole.

No, ap pointti varmaan olikin taas saada meidät miehiä taas haukkumaan, vaikka naisetkaan sen parempia aina oo.

Vierailija
47/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelleko teistä on ihan rehellisesti 100 prosentin ok, että miehenne tilaa tekopillun ja leikkii sillä? Niinpä. Tekopyhät.

Voin rehellisesti sanoa, että minulle ei olisi ok.

Voin rehellisesti myös sanoa, että tämä olisi minun päänsisäinen ongelmani. Jos minulla on pään sisäisiä ongelmia, niin niitä ei tule kaataa kumppanin ristiksi ja syyllistää häntä.

Vierailija
48/52 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sun lenkkareiden ja salikortin viereen,niin et löydä itsekkään.

Vierailija
49/52 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

Vierailija
50/52 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni myös miehen vaihdolle.

Mutta jos et uskalla omaa parastasi ajatella, niin alusvaatteiden joukkoon tai sinne missä kuukautissuojat. Tai oikeastaan mihin tahansa koriin/laatikkoon missä omia vaatteitasi, meillä ei ainakaan ole miehellä ollut tarvetta niitä penkoa (jos on puhtaita vaatteita laittanut pois, niin siihen päälle vaan ne laittaa eikä pohjia myöten kaivele).

Vierailija
51/52 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mun exän kanssa 🤢

Vierailija
52/52 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä parisuhde, jos mies on mustasukkainen vibraattorille...

Vai onko hän uskovainen tai teillä on jokin omituinen käsitys seksistä parisuhteessa, vakiintuneessa parisuhteessa.

Jännää.

Jos asut kerrostalossa niin voit käydä piilottamassa sen muun häkkikomerossanne olevan rojun joukkoon.

Tai sitten teillä on varmaan jokin sellainen kotitaloustyö, johon sun mies ei suostu niin millään, kätke se siihen tehtävään liittyvien asioiden sekaan... mitä ne sitten ovatkaan..

Ratko patjasta yks sauma, ja tunge se sinne seslongin sekaan... Tai kätke se vannehamees taskuihin, sinne hameeseenhan mahtuu paljon muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi