Tilasin salaa vibraattorin, mihin piilotan sen niin ettei mies varmasti löydä?
Mies ei voi sietää ajatusta että käyttäisin jotain sisälleni laitettavia leluja, etten "veny piloille ja normaali muna ei tunnu sen jälkeen miltään"
Mikä olisi sellainen paikka, mistä et itse miehenä älyäisi katsoa/etsiä? (jos aavistaa jotain)
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten vaan mieleen että miten on ennen pärjätty ilman kaikenmaailman vekottimia? Eikö silloin vielä seksiäkin harrastettu enemmän. Yleinen harhaluulo on että nykyään harrastettaisiin seksiä enemmän.
Meistä ihmisistä on kyllä tullut omituisia...
Niin no, naiset myös laukesivat ennen vähemmän tai eivät ollenkaan. Onanismi nähtiin syntinä ja seksi keinona lisääntymiseen. Mieluummin lelut kuin lisääntymisjyystäminen ilman naisen orgasmia.
Laita sinne mihin aivotkin, eli narikkaan
Vierailija kirjoitti:
Miehesi kuulostaa tylsältä ja estyneeltä.
Vähän kuin ne naiset, jotka kammoavat miestä, jolla on seksinukke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten vaan mieleen että miten on ennen pärjätty ilman kaikenmaailman vekottimia? Eikö silloin vielä seksiäkin harrastettu enemmän. Yleinen harhaluulo on että nykyään harrastettaisiin seksiä enemmän.
Niin no, naiset myös laukesivat ennen vähemmän tai eivät ollenkaan. Onanismi nähtiin syntinä ja seksi keinona lisääntymiseen. Mieluummin lelut kuin lisääntymisjyystäminen ilman naisen orgasmia.
Nämä myytit on debunkattu aikoja sitten.
Yksi paikka tulee mieleen, koska ylipäätään tarvitset vibraa.. Miehesi ei siis pahemmin alapäässäsi vieraile.
Miten te jaksatte näitä ukkoja. En jaksa uskoa että hölmöt mielipiteet jäävät tuohon.
Oletko exäni kanssa? Sitä myös ahdisti vibraattori. Jätin sen sian, ei ollut ainoa typerä juttu josta marisi.
Minun lelut on piilossa tyttöystävän luona. Sieltä ei vaimo osaa niitä etsiä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo kauan tuo vekotin. Nyt kuitenkin säikähdin, että saatan kuolla. Piilotin tekopeniksen enkä enää löydä sitä 😰
:D
Olen tässä viimeisen kolmen vuoden aikana ostanut enemmän leluja, kuin sitä edeltävän kolmenkymmenen vuoden aikana.
Muutama on aktiivikäytössä, osaa on kokeiltu, mutta jääneet sitten kuitenkin käyttämättä
ja osa on ihan käyttämättömänä odottelemassa sitä aikaa jos joskus on kumppani joka vieläpä antaa kokeilla niitä leluja...
Kieltämättä on käynyt mielessä, että perikunta näitä selvittelee kuoltuani...
Ei se pitäisi yllätyksenä toki tulla, että minäkin olen seksiä joskus harrastanut
ja varmaan on tiedossa, että useat ihmiset soolosekstailevat, mutta silti...
Pitää varmaan alkaa järkyttämään heitä pikkuhiljaa jo valmiiksi, niin ei tule sitten aikoinaan niin kovana shokkina kaikki mitä paljastuu.
:)
Vierailija kirjoitti:
Yksi paikka tulee mieleen, koska ylipäätään tarvitset vibraa.. Miehesi ei siis pahemmin alapäässäsi vieraile.
Messuhallissa pyörimisestä ei ole miehelle pahemmin iloa.
Mulla on harmaassa muovipussissa rintsikkahyllyssä.
Ei käy minun vaatekaapillani - kuten en minäkään hänen. Jemmaamme lahjoja kaappeihimme, joten meillä on herrasmiessoppari asiasta.
PS. Ja se ko. paikassa samasta syystä kuin ap:llä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä myytit on debunkattu aikoja sitten.
Kyllähän se peli muuttuu aika paljon, kun voi laueta 3:ssa sekunnissa vibran kanssa. Ilman pitää keskittyä ja vatkata jännetupin tulehdus. Itselleen tai toiselle. En näe seksilelujen kehityksessä muita kuin positiivisia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi HELVETISSÄ kukaan sietäisi tuollaista kumppania? OIKEASTI. Onko naisten taso miehille niin alhainen, että tällainen on hyväksyttävää? Itselläni useita leluja ja kaikki minun arvoiseni tapailemani miehet ovat olleet tyytyväisiä ja kannustaneet käyttämään niitä seksinkin aikana. Ihanko oikeasti tuhlaat aikaasi tuollaiseen mieheen? Eihän tuollainen voi edes olla hyvä sängyssä, epävarma ja ahdasmielinen. Saisit parempaa kyytiä lemppaamalla hänet ja ostamalla kaalimadon tyhjäksi.
Sitä paitsi, vagina on täynnä lihaksia ja dildot ja orgasmit vaan vahvistavat niitä lihaksia ja tekevät seksistä kaikille osapuolille nautinnollisempaa. Typerä mies.
No minä piilotan kanssa dildoa, joka tuottaa minulle iloa. Mieheni ei ole hyvä sängyssä, estynyt, epävarma ja kaiken lisäksi heikkolibidoinen. Eli kaikkea tuota, mitä kirjoiti.
Mutta ei tulisi mieleenikään uhrata perhettä oman seksuaalisuuteni alttarille. Selitänkö lapsille, että äiti jätti isin, kun isi ei ollut hyvä sängyssä. Haloo! Jotain rajaa itsekyydessä. Seksi oli parempaa aluksi, kun mies tsemppasi. Nyt käytän mielummin dildoa kuin harrastan sen 2 min seksiä 4 x vuodessa. Juu oma valintani kiitos. Tässä erossa olisi muutakin jaettavaa kuin ikean lastulevyhylly...
Vierailija kirjoitti:
No tunge se pinppiisi, ei se sieltä osaa etsiä.
Ja pakkoko se on ostaa jotain hevosen/neerekinkokoisia tekokulleja?
Joko se löysi sen?
Miehillä on muoviset pimberot ja lisänä ne käy thaihieromoissa ja arabibordelleissa myös naiset saattaa käyttää gigoloita.
Hyvä mies osaa juttuja kuitenkin mut kyl naiset saa pitää omat juttunsa.
Työkaverimiehet ostelee muovista tehtyjä pimppejä .
Noiden lelujen käyttö on pettämistä!
Monelleko teistä on ihan rehellisesti 100 prosentin ok, että miehenne tilaa tekopillun ja leikkii sillä? Niinpä. Tekopyhät.
Taisit ostaa aika ison kun venyttää pilalle. No sitä vartenhan niitä isoja leluja myydään kun miehen muna ei riitä.